ارتباط با ما
09392116387

۱۴۰ هزار ناشر در حوزه وب و اپلیکیشن با تپسل همکاری می‌کنند

تپسل در جشن ۱۰ سالگی‌ فعالیت خود اعلام کرد ۱۴۰ هزار ناشر در حوزه وب و اپلیکیشین با این شرکت همکاری می‌کنند و در طی این ۱۰ سال بیش از ۷۰ هزار برند برای اجرای تبلیغات خود از خدمات تپسل استفاده کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی تپسل، چهارشنبه ۱۶ اسفند، جشن ۱۰ سالگی پگاه داده کاوان شریف (تپسل) با شعار ۱۰ سال توسعه در کنار هم (10years of evolution ,we did it together) با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران برگزار شد.

۱۴۰ هزار ناشر در حوزه وب و اپلیکیشن با تپسل - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو۱۴۰ هزار ناشر در حوزه وب و اپلیکیشن با تپسل - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

در این رویداد که با حضور فعالان اکوسیستم استارت‌آپی، حوزه رمزارز و کریپتو، فین‌تک و تبلیغات برگزار شد، توضیحاتی در رابطه با زیر مجموعه‌های هلدینگ پگاه داده کاوان شریف (تپسل، فانتوری، متریکس، مدیاهاوس و جنیکس) و عملکرد آنها به حضار ارائه شد. همچنین در این رویداد اعلام شد که روی‌هم رفته ۱۴۰ هزار ناشر در حوزه وب و اپلیکشن با تپسل همکاری می‌کنند و در طول‌ سال‌های فعالیت این مجموعه، بیشتر از ۷۰ هزار  برند برای اجرای تبلیغات خود از خدمات تپسل استفاده کرده‌اند.

در ادامه این رویداد دو پنل با موضوع تحلیل و بررسی وضعیت تبلیغات در اکوسیستم استارت‌آپی و بازار بازی‌سازی برگزار شد.

در پنل اول به راهبری حمید قنبری، دانا عنایتی، مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپ، صفا صیرفی، متخصص حوزه تبلیغات، پویا خجسته، مدیر مارکتینگ آپ، سیامک رحمانی، مدیرعامل رسانه برترین‌ها، مصطفی لامعی، مدیر سابق دیجیتال مارکتینگ گروه سولیکو، و محسن ارقند، مدیر فروش فیلم‌نت به بحث و تبادل نظر در این رابطه پرداختند‌.

سهم از بازار، دغدغه سی‌لول‌ها است؟

مصطفی لامعی در ابتدای این پنل در پاسخ به این سوال که اولین بودجه کمپین دیجیتال خود را چطور و برای چه کمپینی صرف کردید، گفت: «حوالی سال ۹۳ مسئولیت راه‌اندازی یک واحد دیجیتال مارکتینگ در گروه سولیکو به من سپرده شد. در آن زمان اولین بودجه ما ۳۰ هزار تومان در ماه بود که می‌توانستیم با آن عکاسی کنیم؛ البته این بودجه در آینده به میلیاردها تومان در سال توسعه پیدا کرد.»

او ادامه داد: «در ابتدای کار، هدف ما افزایش فروش از طریق کمپین‌های دیجیتال نبود، بلکه هدف ما این بود که مخاطب با برند ارتباط بگیرد. کمی بعد فرایند طوری چیده شد که ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی سولیکو به طور مستقیم به سیستم CRM متصل بودند و می‌توانستند در کل کارخانه مشکل مشتری را پیگیری کرده و به او گزارش دهند.»

چین دقیق‌ترین اطلس ماه را منتشر کرد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: چین دقیق‌ترین اطلس ماه را منتشر کرد

دانا عنایتی نیز در این پنل، کمپین حراجمعه را یکی از بزر‌گ‌‌ترین کمپین‌های خود دانست و به این نکته اشاره کرد که خلاقیت بامیلو در تبدیل بلک فرایدی به حراجمعه، توانست این کلمه را به کلیدواژه سایر فارسی‌زبانان نیز اضافه کند.

1709970927 63 ۱۴۰ هزار ناشر در حوزه وب و اپلیکیشن با تپسل - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1709970927 63 ۱۴۰ هزار ناشر در حوزه وب و اپلیکیشن با تپسل - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

صیرفی نیز در این پنل گفت:‌ «شهریور ۱۳۹۵ اولین کمپین محیطی شیپور با نام «سمساری به وسعت یک شهر» اجرا شد. ماجرا از این قرار بود که برند شیپور به رتبه ۱۳۵ الکسا در ایران رسیده بود و این در حالی‌ بود که رقیب این مجموعه یعنی دیوار رتبه ۱۰ تا ۱۲ را داشت. شیپور می‌خواست این فاصله را تاحدی کم کند که بتواند رتبه دوم را حفظ کند پس در نتیجه تصمیم به ریسک کردن گرفت.»

او ادامه داد: «هرچند این کمپین که به صورت محیطی و تبلیغات تلوزیونی اجرا شد، انتقاداتی را به همراه داشت اما با وایرال شدن بیلبوردها در شبکه‌های اجتماعی، بازخوردها نیز تغییر کردند.»

قنبری در ادامه این پنل از شرکت‌کنندگان که تقریبا اغلب آنها کار تبلیغات را در اپلیکیشن‌های خود انجام می‌دهد، پرسید که اگر برندی بخواهد همه بنرهای سایت شما را بگیرد و هزینه خوبی برای آن می‌پذیرید؟

سیامک رحمانی در این رابطه گفت: «به عنوان کسی که به هویت رسانه و ذائقه مخاطب اهمیت می‌دهم، به تبلیغ‌دهنده مشورت خواهم داد که باید جنس کارش را تنوع بدهد که در ذوق مخاطب نخورد و حس نکند که فقط یک برند در حال تبلیغ است و حداقل از نظر شکلی و فرمی حالتی به خود بگیرد که حتی در آن مدت کوتاه بتوان این کار را با محتوای متنوعی که مخاطب را اذیت نکند، انجام بدهیم.»

صیرفی نیز در این رابطه گفت:‌ «آنچه اهمیت دارد درآمد است. چون وقتی رسانه‌ای پول برای اشتراک می‌گیرد نباید از مخاطب پول دیگری دربیاورد. اما ما قانونی در این زمینه نداریم. قاعدتا من فکر می‌کنم این برای صاحبان رسانه محل درآمد است.»

پنل دوم نیز در حوزه گیم توسط شهاب عظیمیان اداره شد و محمد زهتابی،‌ مدیرعامل استدیو پاییزان، شهریار ازهاریان‌فر، هم‌بنیان‌گذار بازی آمیرزا، محمد مهدی بهفر، مدیرعامل استودیو مدریک و امین فروغی، مدیرعامل فانتوری حضور داشتند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.