ارتباط با ما
09392116387

«وتوریا» می‌خواهد بیمارستان آنلاین حیوانات خانگی باشد

هم بنیان‌گذار وتوریا استارت‌آپ فعال در زمینه نگهداری حیوانات خانگی معتقد است گرچه تعداد پت‌شاپ‌ها در ایران رو به افزایش است، اما خلا زیادی در زمینه مشاوره‌های درمانی و تغذیه‌ای برای حیوانات خانگی وجود دارد و از همین رو آنها می‌خواهند به صورت تخصصی وتوریا را به بیمارستان آنلاین حیوانات خانگی تبدیل کنند.

به گزارش پیوست، وتوریا پلتفرمی است که با هدف سلامت و تامین نیازهای درمانی حیوانات خانگی توسط تیمی از دامپزشکان و برنامه‌نویسان در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده است.

امیر حسین‌زاده یکی از هم‌بنیان‌گذاران وتوریا در این رابطه توضیح می‌دهد: کار وتوریا خدمات دامپزشکی در محل، مشاوره ویدیویی و معرفی کلینیک‌های معتمد به افرادی است که سلامت حیوان خانگیشان برایشان مهم است.

او در ادامه می‌گوید: ما سه دوست دامپزشک هستیم که در کنار هم تصمیم گرفتیم وتوریا را تاسیس کنیم، حالا من مدیر اجرایی وتوریا را به عهده گرفته‌ام، محمد صفر مدیر مارکتینگ و  امیرحسین کیانپور بخش فنی و سئو وتوریا را پیش می‌برند.

استراتژی غیرمنتظره کوالکام؛ اسنپدراگون ایکس الیت با لینوکس سازگار می‌شود - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: استراتژی غیرمنتظره کوالکام؛ اسنپدراگون ایکس الیت با لینوکس سازگار می‌شود

وتوریا می‌خواهد بیمارستان آنلاین حیوانات خانگی باشد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیووتوریا می‌خواهد بیمارستان آنلاین حیوانات خانگی باشد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
هم‌بنیان‌گذاران وتوریا از چپ به راست امیر حسین‌زاده، امیرحسین کیانپور و محمد صفر

او توضیح می‌دهد:  گرچه به صورت رسمی فعالیتمان از ۱۴۰۰ آغاز شد اما قبل‌تر از آن هم وتوریا مارکت پلیس(بازارگاه) پت‌شاپ‌ها بود و ما توانسته بودیم در مرحله پیش‌شتابدهی از شتابدهنده تریگ‌آپ سرمایه غیر نقدی بگیریم. پس از آنکه مرحله پیش‌شتابدهی را گذراندیم، برای دوره دوم موفق به جذب سرمایه از تریگ‌آپ نشدیم چون سیاست‌های مجموعه تریگ‌آپ سرمایه‌گذاری در حوزه پت نبود، اما در این راه به خوبی کمکمان کردند و از راهنمایی‌های کاری آنها بهره‌مند شدیم.

وتوریا می‌خواهد بیمارستان آنلاین حیوانات خانگی باشد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیووتوریا می‌خواهد بیمارستان آنلاین حیوانات خانگی باشد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
حسین‌زاده ادامه می‌دهد: کرونا یکی از عواملی بود که در توسعه کسب وکارهایی مثل ما نقش داشت چون دورکاری و ماندن افراد در خانه باعث رشد نگهداری حیوانات خانگی شد، اما متاسفانه پس از کرونا افراد زیادی حیوانات خود را رها کردند. اما به هر حال صنعت نگهداری حیوانات خانگی موضوع رو به رشدی است و تمایل افراد به نگهداری از حیوانات بیش از گذشته است، ما هم به همین دلیل در روند توسعه قرار داریم و فرآیند جذب سرمایه برایمان اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
طبق گفته حسین‌زاده فرآیند جذب سرمایه بعدی برای وتوریا توسط اینوتوکن انجام شده است. او در این باره می‌گوید: اولین جذب سرمایه وتوریا در اسفند ۱۴۰۰ صورت گرفت و در ادامه در اردیبهشت ۱۴۰۲ رضا اربابیان بنیان‌گذار شیپور مجدد روی وتوریا سرمایه‌گذاری کرد، این سرمایه‌گذاری ساختار کاری ما را منظم کرد و ما را برای ورود به بازار آماده‌تر کرد. علاوه بر اینکه جذب سرمایه بعدی ما هم در آذر ماه سال گذشته از هاب شیراز انجام شد.

استفاده از نقاط ضعف بازار

هم‌بنیان‌گذار وتوریا در ادامه تشریح می‌کند: تا مدت‌ها بازیگر قدرتمندی در حوزه حیوانات خانگی وجود نداشت، گرچه پت شاپ آنلاین کم نبود، اما پت‌شاپ‌هایی که در کنار آن دامپزشک و مشاوره وجود داشته باشد کم بود و نکته همین جا بود که می‌توانست به وتوریا مزیت جدی ببخشد. ما با امکان خدمات دامپزشکی در محل و مشاوره آنلاین این امکان را فراهم کردیم تا کسانی که حیوان خانگی دارند، بدون نیاز به جابه‌جایی حیوان بیمارشان به خدمات دامپزشکی در محل دسترسی داشته باشند. اگر خدمات در خانه پاسخ ندهد در این صورت آنها را به کلینیک‌های طرف قراردادمان ارجاع می‌دهیم. چون مشاوره آنلاین حوزه حیوانات به شدت متفاوت است این سرپرست حیوان است که باید به خوبی بتواند حالت حیوان را تعریف کند و ما باید از حالت‌های حیوان بیماریش را تشخیص دهیم، به همین خاطر تخصص در این مسیر بسیار مهم است.
او در زمینه چالش‌های کسب و کاری وتوریا هم می‌گوید: هنوز به خاطر بحث‌های عرفی و  مشکلات خاصی که در ایران در زمینه نگهداری حیواناتی مثل سگ و گربه وجود دارد کسب و کارهایی مثل ما با چالش‌های زیادی مواجهند و به همین شکل سرپرست‌های این حیوانات هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.