جستجو
برای جستجو متن مورد نظر وارد کنید و Enter بزنید برای بستن Esc بزنید.
در نمایشگاه CES، از لوگو جدید خود برای خودروهای برقی رونمایی کرد. بعد از 43 سال، این کمپانی تصمیم گرفت تا لوگوی H معروف خود را ریبرند کند. این لوگو جدید به صورت اختصاصی برای خودروهای برقی نسل جدید هوندا طراحی و رونمایی شده است و این به آن معنا است که خودروهای بنزینی جدید این کمپانی همچنان با همان لوگو قبلی عرضه خواهند شد. درحالیکه لوگو معروف H از سال 1981 هیچ تغییری نکرده بود، ولی در اوایل دهه 2000 بود که با یک تغییر کوچک در ظاهر آن کمی مدرنتر شد.
نکته جالب این است که این لوگو جدید به نشان H اولیه که در دهه 1960 استفاده میشد، بسیار شبیه است و استایل آن با همان سبک قدیمی تغییر کرده است و به همین خاطر با وجود داشتن ظاهری مدرن، همچنان همان حس نوستالژی را به بیننده منتقل میکند. کمپانی هوندا گفته است که این لوگو جدید، به مناسبت رونمایی از نسل بعدی خودروهای برقی آن طراحی شده است و در نمایشگاه CES به همراه دو خودرو جدید Saloon و Space-Hub از آن رونمایی شد. این لوگو نشان دهنده تعهد هوندا به پیشبرد مرزهای فناوری خودرو برقی و ارائه راه حلهای نوآورانه برای حمل و نقل پایدار است.
یکی از تغییرات چشمگیر، حذف شدن کادر دور حرف H است که برای دههها همراه آن بود. با این وجود، بسیاری از افراد نسبت به این تغییر بازخورد مثبت داشتند و مشتاقانه منتظر عرضه خودروهای برقی هوندا همراه با لوگوی جدید هستند.
خلاصه، رونمایی از لوگو جدید هوندا برای خودروهای برقی در نمایشگاه CES نقطه عطف مهمی برای این کمپانی است که تعهد و علاقه آن به نوآوری و برآورده کردن نیاز مصرف کنندگان خودروهای برقی را نشان میدهد.