ارتباط با ما
09392116387

هدف نمایشگاه کار ارتباط مستقیم بین شرکت‌ها و کارجویان است

نمایشگاه کار، امسال ۲۱ تا ۲۳ آبان در دانشگاه شریف و با همکاری جاب ویژن برگزار می‌شود و طبق گفته برگزارکنندگان این رویداد، هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و کارجوهای سراسر کشور با شرکت‌های شناخته شده ایرانی و نیازهای شغلی آنهاست.

به گزارش پیوست؛محمد شریف‌خانی معاون مالی اداری دانشگاه شریف معتقد است نمایشگاه کار بر ارتباط مستقیم کارجو با کارفرما، دانشگا‌ه‌ها بنگاه‌های کسب‌وکار تمرکز کرده و برای ایجاد ارتباط دوسویه بین این عوامل تلاش می‌کند.

سیزدهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف ۲۱ تا ۲۳ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در دانشگاه شریف و با همکاری جاب ویژن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه دانشجویان و کارجویانی که قصد استخدام در شرکت‌های شناخته شده ایرانی را دارند می‌توانند به صورت مستقیم با منابع انسانی این سازمان‌ها در ارتباط باشند. دیجیکالا، یکتانت، ایرانسل، ترنج، همکاران سیستم، شرکت خدمات انفورماتیک، گروه اسنپ، هایپراستار، توسن و داریا همراه بخشی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هستند.

محمد شریف‌خانی معاون مالی اداری دانشگاه شریف در این باره گفت: نمایشگاه کار رویدادی است که بر ارتباط مستقیم کارجو با کارفرما، دانشگا‌ه‌ها و بنگاه‌های کسب‌وکار تمرکز کرده و برای ایجاد ارتباط دوسویه بین این عوامل تلاش می‌کند. در این رویداد، سازمان‌های شرکت‌کننده موقعیت‌های شغلی مختلف را ارائه می‌کنند و کارجو با مراجعه به نمایشگاه کار علاوه بر کسب اطلاعات درباره شرکت‌ها و ارسال رزومه، با نمایندگان هر سازمان به طور مستقیم وارد گفتگو می‌شود.

هدف نمایشگاه کار ارتباط مستقیم بین شرکت‌ها و کارجویان است - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
پویان دلاوری، مدیر نمایشگاه کار در نشست خبری این رویداد گفت: افراد و دانشجویان شرکت‌کننده در این نمایشگاه می‌توانند از امکاناتی مثل دسترسی به فرصت‌های شغلی، ارائه درخواست برای موقعیت‌های شغلی مختلف، امکان آشنایی با مدیران منابع انسانی سازمان‌های مختلف و مشورت با فعالان این حوزه برای طراحی مسیر شغلی بهتر و بهبود مهارت‌ها استفاده کنند.
او ادامه داد: در حاشیه نمایشگاه کار شریف امسال علاوه بر امکان بازدید از غرفه سازمان‌های بزرگ کشور، چند کارگاه تخصصی برای آموزش کارجویان هم برگزار می‌شود. از دیگر بخش‌های این رویداد اتاق مذاکره است که در آن کارجویان می‌توانند از ارتقای مهارت‌های مصاحبه حضوری استفاده کنند. آنها می‌توانند توانایی خود در مصاحبه‌های حضوری را محک زده و از توصیه‌های کارشناسان منابع انسانی در راستای بهبود مهارت‌ها و بهبود رزومه خود استفاده کنند.
طبق گفته دلاوری تا کنون ۱۲ دوره نمایشگاه کار در دانشگاه شریف برگزار شده که به طور میانگین ۱۲ هزار بازدیدکننده در هر دوره از این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و به طور میانگین ۸۰۰ موقعیت شغلی در هر دوره از نمایشگاه کار شریف ایجاد شده است.

اینستاگرام به‌دلیل اعتیادآوربودن، زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا می‌رود - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: اینستاگرام به‌دلیل اعتیادآوربودن، زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا می‌رود

هدف ارتباط مستقیم است

دلاوری هدف از این رویداد را ایجاد فضای شغلی در کشور دانست و گفت: در نمایشگاه کار، کارجویان می‌توانند بی‌واسطه و به صورت مستقیم با منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی در ارتباط باشند و از رویدادهای حاشیه نمایشگاه برای بهبود مهارت‌ها و همچنین تقویت رزومه خود استفاده کنند و علاوه بر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف عموم کارجویان بصورت رایگان و آزاد امکان بازدید و استفاده از کارگاه‌های آموزشی و سایر خدمات نمایشگاه کار را دارند.

او همچنین افزود: از آنجایی که نمایشگاه کار شریف در محیط دانشگاهی برگزار می‌شود، از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه خواسته شده تا حداقل امکاناتی را برای جذب و آموزش نیروهای تازه‌نفس یا کارآموز در نظر بگیرند. شرکت‌کنندگان نمایشگاه کار شریف همچنین می‌توانند برای بهبود مهارت‌های خود در رویدادهای جانبی نمایشگاه کار مثل کارگاه‌ها و وبینارهای آموزشی و اتاق مذاکره استفاده کنند. ۱۸ کارگاه آموزشی توسط مدیران ارشد سازمان‌ها و همچنین مدرسان و منتورهای مدرسه اشتغال شریف برگزار خواهد شد که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

در پایان شریف‌خانی  در پاسخ به پیوست مبنی بر مهاجرت دانشجویان شریف گفت: این نمایشگاه تنها مختص به دانشجویان شریف نیست و این را می‌دانیم که اغلب دانشجویان شریف بازار کار تضمین شده‌ای در ایران و خارج از کشور دارند، اما هدف اصلی ما ایجاد ارتباط مستقیم بین کارجویان و شرکت‌های معروف است. چون در واقع بازار کار وجود دارد اما عده‌ای از آن مطلع نیستند و این نمایشگاه می‌تواند فرصتی برای به نمایش گذاشتن این فرصت‌ها باشد.

اولین دوره نمایشگاه کار شریف در سال ۱۳۹۰ برگزار شد و امسال این نمایشگاه توسط شرکت باما کار شریف (متولی نمایشگاه کار) و با همکاری جاب‌ویژن برگزار خواهد شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.