ارتباط با ما
09392116387

مک‌دونالد سوئد با ابتکاری جالب، زباله رقبای خود را به پاداش تبدیل می‌کند

در اقدامی ابتکاری و مسئولانه، شرکت مک‌دونالد سوئد قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که با هدف تشویق به دفع صحیح زباله، فراتر از بسته‌بندی‌های خود مک‌دونالد عمل می‌کند.

این غول فست‌فود پیش‌تر در سال گذشته، ویژگی‌ای را در اپلیکیشن خود راه‌اندازی کرد که به مشتریان برای دور انداختن صحیح بسته‌بندی‌های مک‌دونالد در سطل زباله، پاداش‌هایی نظیر تخفیف و پیشنهادات ویژه ارائه می‌داد. اکنون، این ابتکار با پذیرش بسته‌بندی‌های رقبایی نظیر برگر کینگ و محبوب محلی، مکس برگرز، گسترش یافته است.

این کمپین با عنوان «با زباله کنار بیا» توسط آژانس تبلیغاتی NORD DDB استکهلم و با همکاری بنیاد حفظِ پاکیزگی سوئد، یک سازمان غیرانتفاعی طرفدار محیط زیست، توسعه یافته است. مک‌دونالد سوئد با پذیرش بسته‌بندی‌های رقبای خود، رویکردی فراگیر را در پیش گرفته است تا با تشویق همگان به دور انداختن صحیح زباله در اماکن عمومی، به پاکیزگی شهرها کمک کند.

1716212744 لوگوی جدید بازی‌های جهانی ۲۰۲۵؛ فریب بصری دوست‌داشتنی و نمادگرایی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: لوگوی جدید بازی‌های جهانی ۲۰۲۵؛ فریب بصری دوست‌داشتنی و نمادگرایی عمیق

به گفته‌ی خانم میکائلا بوگناس، مدیر بازاریابی مک‌دونالد سوئد، «هدف ما ایجاد انگیزه در افراد برای دور انداختن زباله‌های خود در جای مناسب است. این اقدام گامی مثبت در جهت کاهش ریختن بسته‌بندی‌های بیرون‌بر در معابر عمومی به شمار می‌رود.»

imageimage 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.