جستجو
برای جستجو متن مورد نظر وارد کنید و Enter بزنید برای بستن Esc بزنید.
در اقدامی ابتکاری و مسئولانه، شرکت مکدونالد سوئد قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که با هدف تشویق به دفع صحیح زباله، فراتر از بستهبندیهای خود مکدونالد عمل میکند.
این غول فستفود پیشتر در سال گذشته، ویژگیای را در اپلیکیشن خود راهاندازی کرد که به مشتریان برای دور انداختن صحیح بستهبندیهای مکدونالد در سطل زباله، پاداشهایی نظیر تخفیف و پیشنهادات ویژه ارائه میداد. اکنون، این ابتکار با پذیرش بستهبندیهای رقبایی نظیر برگر کینگ و محبوب محلی، مکس برگرز، گسترش یافته است.
این کمپین با عنوان «با زباله کنار بیا» توسط آژانس تبلیغاتی NORD DDB استکهلم و با همکاری بنیاد حفظِ پاکیزگی سوئد، یک سازمان غیرانتفاعی طرفدار محیط زیست، توسعه یافته است. مکدونالد سوئد با پذیرش بستهبندیهای رقبای خود، رویکردی فراگیر را در پیش گرفته است تا با تشویق همگان به دور انداختن صحیح زباله در اماکن عمومی، به پاکیزگی شهرها کمک کند.
به گفتهی خانم میکائلا بوگناس، مدیر بازاریابی مکدونالد سوئد، «هدف ما ایجاد انگیزه در افراد برای دور انداختن زبالههای خود در جای مناسب است. این اقدام گامی مثبت در جهت کاهش ریختن بستهبندیهای بیرونبر در معابر عمومی به شمار میرود.»