ارتباط با ما
09392116387

موتور جستجو گوگل با هوش مصنوعی، خرید را آسان‌تر می‌کند

گوگل به شکل جدی‌تر به استقبال هوش مصنوعی می‌رود تا به خریداران کمک کند که اقلام مورد نظر خود را به‌راحتی پیدا کنند. کاربران ازاین‌پس می‌توانند متن جست‌و‌جوشده را با ابزارهای هوش مصنوعی اصلاح کنند تا دقیقاً نوع کالایی را که بهدنبال آن هستند، بیابند.

ویژگی جدید گوگل که Style Recommendations نام دارد، به کاربران امکان می‌دهد موارد مختلف را در جست‌و‌جوهای خود رتبه‌بندی کنند تا گوگل، آنچه را که کاربران دوست دارند، بیاموزد.

ویژگی هوش مصنوعی رتبه‌بندی استایل در گوگل شاپینگ

خریداران پس از یافتن لباس‌های مورد نظر، می‌توانند برند‌هایی را که دوست دارند مشخص کنند؛ سپس گوگل لباس‌های بیشتری را از مورد انتخابی کاربر نمایش می‌دهد.

تیک‌تاک با ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای به رقابت با یوتیوب می‌رود - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: تیک‌تاک با ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای به رقابت با یوتیوب می‌رود

کاربران گوگل چند ماه پیش در Search Generative Experience ویژگی تولید تصویر را امتحان کردند. این ویژگی لباس‌ها را بر اساس دستور متنی کنار هم می‌چیند و سپس موارد مشابه را بر اساس تصویر تولید‌شده توسط هوش مصنوعی، پیدا می‌کند.

گوگل در آزمایشی دیگر، پرو مجازی لباس را ممکن کرد تا خریداران ببینند در لباس‌ها چگونه به نظر می‌رسند. هر دو ویژگی ذکرشده اکنون در Google Shopping فعال‌اند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.