ارتباط با ما
09392116387

معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان

این روزها به دلیل رقابت شدید تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند در رده قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان، این بازه قیمتی به محبوب‌ترین رده‌ی قیمتی بازار کشورمان تبدیل شده است، چرا که هم تنوع بی‌شماری از انواع تلفن‌های هوشمند قابل انتخاب است و هم قیمت آن‌ها نسبت به مشخصاتشان به صرفه…

در ادامه این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند بازار موبایل ایران تا سقف ۱۰ میلیون تومان خواهیم پرداخت!

 

معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیومعرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
۱) گوشی سامسونگ Galaxy A15:

گوشی سامسونگ Galaxy A15 یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی این شرکت است که پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود یعنی Galaxy A14 داشته که استفاده از پنل Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز به جای پنل IPS و نرخ نوساز ۶۰ هرتزی, از بزرگترین تغییرات هستند.
سامسونگ برای گوشی Galaxy A15, مشخصاتی ائم از:

 

  • پردازنده میانرده Dimensity 6100
  • باتری ۵۰۰۰ میل آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی
  • نمایشگری از نوع Super AMOLED که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی, رزولوشن FHD حداکثر درخشندگی ۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند
  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
  • عرضه شده به همراه اندروید ۱۴ و پوسته One UI ۶

 

در نظر گرفته و به بازار عرضه کرده است. سامسونگ Galaxy A15 علاوه بر دوربین اصلی خوب با سنسور لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی و نرم افزار بروز، از یک نمایشگر بسیار باکیفیت نیز بهره می‌برد. نمایشگری که با وجود مشخصاتی مانند پنل Super AMOLED، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، رزولوشن FHD و پیک روشنایی ۸۰۰ نیتی، در بازه‌ی قیمتی خود بی‌رقیب است و کیفیتی بی‌نظیر و فراتر از قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پردازنده Galaxy A15، با توجه پیشرفت چشمگیرش نسبت به نسل قبلی حالا بهتر و با قدرت بیشتری از پس وظایف محول شده بر می‌آید و حالا در استفاده از گوشی کمتر شاهد لگ و باگ هستید و در آخر به طور کلی باید گفت که اگر چه این چیپست شاهد پیشرفت‌هایی بوده است ولی با این حال یک چیپست میانرده محسوب می‌شود و نباید بیش از حد از آن انتظار داشت. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای این دستگاه تعبیه شده است تا مانند همیشه پاسخگوی استفاده سنگین یک روزه کاربر در هر شرایطی باشد و او را چه در حال اجرای بازی و برنامه‌های نیمه سنگین، تماشای ویدیو و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی به خوبی همراهی کند!

1714545057 622 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1714545057 622 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
۲) شیائومی Redmi 13C:

گوشی شیائومی Redmi 13C از خوش قیمت ترین میانرده‌های حال حاضر این کمپانی محسوب می‌شود که گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که مایل به خرید گوشی گران قیمت نیستند ولی از قابلیت‌های جذاب یک گوشی میانرده نمی‌گذرند و از طرفی طرفدار پروپا قرص شیائومی هستند.
گوشی Redmi 13C از مشخصات جالبی همانند:

 

  • طراحی جدید، زیبا و باکیفیت
  • نمایشگر بزرگ و نسبتا کم حاشیه از نوع IPS و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی
  • پردازنده میانرده Helio G85 با معماری ۱۲ نانومتری
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارز سریع ۱۸ واتی
  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

 

بهره مند بوده است. اولین بخشی که شما را به وجد می‌آورد نمایشگر این دستگاه است و شاید بر روی کاغذ از مشخصات خوبی برخوردار نباشد، اما در واقعیت روشنایی آن بسیار خوب و مناسب بوده و تضمین می‌کند که هیچ محتوایی را در زیر نور مستقیم خورشید از دست نمی‌دهید. کیفیت پنل Redmi 13C نیز مطلوب بوده و درکنار کیفیت از سرعت خوبی برخوردار است و به کمک نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بسیار روان عمل می‌کند و به جرات میشه گفت که بهترین عملکرد را در بین دیگر رقبای هم قیمت از خود به نمایش می‌گذارد. گوشی شیائومی Redmi 13C برای انجام انواع کار‌های مختلف و وظایف سنگین مانند اجرای برخی بازی‌های گرافیکی و اینستاگرام گردی، از یک پردازنده میانرده از شرکت مدیاتک به نام Helio G85 استفاده می‌کند و در هر شرایطی عملکرد مناسبی را ارائه می‌کند. ظرفیتی که برای باتری این گوشی در نظر گرفته شده، معادل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و برای شارژ کردن این باتری پر ظرفیت، شیائومی برای شما یک شارژر با نهایت توان خروجی ۱۸ واتی درون جعبه گوشی قرار داده است. این شارژر قادر خواهد بود که از ۰ تا ۱۰۰ درصد ظرفیت گوشی را تنها در مدت زمان کمتر از ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند.
و در آخر باید به کیفیت دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Redmi 13C اشاره کرد، لنزی که تصاویر بسیار خوب، کنتراست عالی و رنگ‌ها را جذاب و طبیعی ثبت می‌کند و به طور کلی انتظارات کاربران را در این بازه قیمتی به خوبی برآورده می‌کند!

معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیومعرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
۳) شیائومی Redmi Note 13 4G:

این گوشی جدیدترین میانرده سری Redmi Note شیائومی محسوب می‌شود که برخلاف اینکه یک دستگاه میانرده است، عملکردی متعادل و فراتر از قیمت خود را ارائه به مصرف کنندگان می‌کند.
Redmi Note 13 4G با هدف کنار زدن رقبا و گرفتن سهم بازار، همراه با مشخصات زیر معرفی و به بازار عرضه شده است:

 

  • زبان طراحی جدید و خوش دست‌تر
  • نمایشگری کم حاشیه از نوع AMOLED، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FHD
  • پردازنده Snapdragon 685 با معماری ۶ نانومتری
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی
  • حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش
  • بلندگو‌های استریو
  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

 

اگر بخواهیم جدا از مشخصات روی کاغذ عملکرد کلی این گوشی جدید و زیبا را بررسی کنیم، باید بگوییم که نمایشگر آن جزو بهترین‌ها در بازه قیمتی حدود ۹ میلیون تومان است، صفحه نمایشی ۱۲۰ هرتزی که به لطف AMOLED بودنش، رنگ‌هایی دلنشین و عمیق به تصویر می‌کشد و با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی محتوایی تمیز و روان در اختیار شما قرار می‌دهد تا از تماشای ویدیو‌ها در نمایشگر بسیار کم حاشیه آن نهایت لذت را ببرید. تکمیل کننده این عملکرد مناسب، پردازنده کارآمد Redmi Note 13 خواهد بود یعنی Snapdragon 685، چیپستی که اگرچه پیشرفتی نسبت به نسل قبلی نداشته است اما هنوز هم عملکردی مناسب و درخور یک گوشی میان رده از خود به نمایش می‌گذارد و در هر شرایطی همراه شما است، از استفاده از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا بازی‌های سنگین و گرافیکی!
شیائومی برای Redmi Note 13 یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته که جوابگوی نیاز یک روزه و استفاده روزمره یک فرد عادی خواهد بود. این باتری علاوه بر شارژدهی مناسب به سرعت نیز شارژ می‌شود، به طوری که با استفاده از شارژر ۳۳ واتی درون جعبه، شما می‌توانید از ۰ تا ۱۰۰ ظرفیت باتری دستگاه را در مدت زمان ۴۴ دقیقه‌ای به طور کامل شارژ کنید.
در آخر باید به دیگر قابلیت‌های Note 13 توجه داشت، قابلیت‌هایی مانند حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Atmos، که به هیچ عنوان نمی‌توان در رقبای هم قیمت این گوشی یافت کرد.

 

اینستاگرام به‌دلیل اعتیادآوربودن، زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا می‌رود - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: اینستاگرام به‌دلیل اعتیادآوربودن، زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا می‌رود

1714545057 603 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1714545057 603 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
۴) گوشی سامسونگ Galaxy A05S:

گوشی سامسونگ Galaxy A05S یک دستگاه اقتصادی با مشخصات قابل قبول و همان طراحی آشنا و همیشگی مخصوص سامسونگ است که به تازگی معرفی شده و نسبت به نسل قبلی از قابلیت‌های جدید‌نری برخوردار است.
سامسونگ A05S، این گوشی اقتصادی از مشخصاتی مثل:

  • طراحی همیشگی با متریال کاملا پلاستیکی
  • نمایشگر IPS، با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی
  • پردازنده میان رده Snapdragon 680
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی

بهره‌مند است. موثرترین مشخصه‌ای که باعث افزایش ارزش خرید این گوشی می‌شود، نمایشگر و پردازنده آن است که نسبت به نسل قبلی شاهد پیشرفت‌هایی بوده است. نمایشگری که در Galaxy A05S به کار گرفته شده، از نوع IPS بوده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است، پنلی که هم باکیفیت است، هم روشن و به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره و عادی شماست.
پردازنده‌ای که سامسونگ برای A05S در نظر گرفته شده، Snapdragon 680 است و اگرچه کمی قدیمی و ضعیف است، اما به خوبی شما را در انجام و اجرای انواع برنامه‌ها و مولتی تسکینگ و اینستاگرام گردی همراهی می‌کند و برای یک گوشی در این قیمت به شدت کافی است و کفایت می‌کند. در کنار این پردازنده کم مصرف یک باتری با ظرفیت استاندارد ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داده شده است و خوشبختانه به خوبی تا یک روز در هر شرایطی شارژدهی می‌کند و آماده به کار است. باتری دستگاه از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آداپتور داخل جعبه، قادر خواهید بود که تنها در مدت زمان حدودی ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصدی برسید.

 

1714545057 590 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1714545057 590 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
۵) گوشی شیائومی Poco X5:

دستگاهی خوش قیمت و کارآمد که در بازه قیمتی ۱۰ میلیون تومان یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توان انتخاب کرد، دستگاهی متعادل و قدرتمند که از ارزش خرید بسیار بالایی نیز برخوردار است.
شیائومی Poco X5، همراه با مشخصات ذکر شده معرفی و به بازار عرضه شده است:

  • کیفیت ساختی مطلوب ولی کمی قطور
  • نمایشگر بسیار کم حاشیه، از نوع AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت
  • پردازنده Snapdragon 965 5G
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی

 

عملکرد کلی تمام بخش‌های این گوشی به حدی متعادل و رضایت بخش بود، به طوری که نمایشگر آن حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد و شما را با رزولوشن بالا و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزیش محو تماشای محتوا می‌کند و با پیک روشنایی ۱۲۰۰ نیتی خود شما را در شدیدترین تابش‌های خورشید همراهی می‌سازد و حاشیه‌های کم و نسبت نمایشگر به بدنه فوق‌العاده مناسب آن، شما را غرق هیجانات فیلم می‌کند. پردازنده قدرتمند این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که به خوبی انواع بازی‌های گرافیکی و نیمه سنگین را اجرا کنید و از گردش در شبکه‌های اجتماعی لذت ببرید و حتی به دلیل تکنولوژی 5G به کار رفته، لذت سرعت دانلود و آپلود بسیار بالا را با Poco X5 تجربه خواهید کرد.
برای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری X5، هیچ فرقی ندارد که درون ماشین و مسافرت هستید یا در اتاق خواب در حال بازی، بدون تردید در هر شرایطی یک روز تمام همراه شما خواهد بود و شما را از شارژ کردن گوشی بی‌نیاز می‌سازد. در جعبه گوشی Poco X5 یک شارژر با نهایت توان خروجی ۳۳ وات قرار گرفته است که از ۰ تا ۱۰۰ درصد ظرفیت باتری را در کمتر از 45 دقیق شارژ می‌کند و دوباره به حالت آماده به کار برمی‌گردد!

 

معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیومعرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
۶) گوشی شیائومی Redmi A2 Plus:

گوشی Redmi A2 Plus، اقتصادی‌ترین سری تلفن‌های هوشمند شیائومی است که با در نظر گرفتن بودجه کاربران هدف، به یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های فوق اقتصادی بازار تبدیل شده‌اند.
برای Redmi A2 Plus مشخصاتی نظیر:

  • طراحی سبک با متریال پلاستیکی
  • نمایشگری از نوع IPS LCD، رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و نهایت درخشندگی ۴۰۰ نیت
  • اندروید ۱۲ نسخه سبک شده (Go Edition)
  • پردازنده پایین رده به نام Helio G36 با معماری ۱۲ نانومتری
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از نهایت توان ۱۰ واتی

در نظر گرفته شده است تا به قیمتی بسیار معقول دست پیدا کنند.

همه چیز، از باتری و طراحی و پردازنده گرفته تا نمایشگر و جنس بدنه، همه طوری طراحی شده‌اند تا در رده‌ی قیمت حدود ۳ میلیون تومان، یک مجموعه کامل و کافی از آنچه یک فرد ممکن است به آن احتیاج پیدا کند را فراهم سازد. نمایشگر A2 Plus، نمایشگری کار راه انداز است و بزرگترین نقطه قوت آن استفاده از یک پنل IPS با رزولوشن +HD است و باتوجه به پولی که بابت گوشی پرداخت کردید شما را رضی نگه می‌دارد. وظایف پردازشی دستگاه به یک پردازنده Helio G36 محول شده است و این چیپست کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. از انجام کارها‌ی سبک گرفته تا استفاده عادی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و کمی اجرای بازی‌های سبک، چیپست دستگاه همراه شماست و به طور کلی نباید بیشتر از این از پردازنده A2 Plus توقع داشت چرا که فقط برای گوشی‌های اقتصادی طراحی و ساخته شده است. البته استفاده از نسخه سبک شده و کم قابلیت Android 12 Go به عملکرد بهتر و روان‌تر در کار کردن با دستگاه نیز کمک به سزایی کرده است.
بزرگترین نقطه قوت گوشی شیائومی Redmi A2 Plus باتری آن است، چرا که علاوه بر ظرفیت بالای ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن، کم مصرف بودن پردازنده باعث جلوگیری از هدررفت انرژی می‌شود و مدت زمان دوام و شارژدهی ۲ روزه را برای این دستگاه رقم می‌زند که فوق‌العاده است. این دستگاه به دلیل عدم پشتیبانی از درگاه Type-C، از قابلیت شارژ سریع پشتیانی نمی‌کند و تا ۱۰ وات توان ورودی به باتری را متحمل می‌شود، که خوشبختانه آداپتور ۱۰ واتی نیز در جعبه دستگاه قرار داده شده است!

 

1714545057 126 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1714545057 126 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
۷) گوشی شیائومی Poco F4 5G:

شیائومی Poco F4 5G، از بهترین و مناسب‌ترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی است که نسخه حافظه پایه آن حدود ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد و باتوجه به مشخصات پرچمدارش، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.
مشخصات این گوشی گیمینگ ارزان قیمت عبارتند از:

  • نمایشگر بسیار کم حاشیه از نوع AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن +FHD، پشتیبانی از +HDR10 و تراکم پیکسلی حدود ۴۰۰ppi
  • پردازنده پرچمدار Snapdragon 870 5G
  • باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی
  • اسپیکر‌های استریو

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم این گوشی با مشخصات کاملی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد یکی از بهترین و کاملترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت بازار محسوب می‌شود. دستگاهی که یک نمایشگر AMOLED تخت و بسیار کم حاشیه با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا چه در حال بازی کردن باشند و چه در حال تماشای ویدیو‌های مختلف، نهایت لذت را از تماشای آن تجربه کنند. Poco F4 همچنین برای استفاده ساده‌تر، روان‌تر و بدون لگ و کندی از برنامه‌ها و بازی‌های مختلف یک پردازنده پرچمدار Snapdragon 870 5G در اختیار کاربران قرار داده، تا با فریم ریت ۹۰ فریم بر ثانیه و بالاترین گرافیک ممکن، آخرین Match را در کالاف دیوتی موبایل بازی کنند و پس از دریافت یک روز تمام شارژدهی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، با شارژر ۶۷ واتی که درون جعبه قرار داده شده است، کل ظرفیت باتری گوشی را تنها در مدت زمان ۳۸ دقیقه به طور کامل شارژ کنند. همچنین اسپیکر‌های استریو برای این گوشی تعبیه شده است تا تجربه شنیدن صدایی فراگیر و سه بعدی را در هنگام تماشای فیلم، بازی کردن و موسیقی گوش دادن به شما القا کند.

1714545058 274 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1714545058 274 معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران تا سقف ۱۲ میلیون تومان.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
۸) گوشی سامسونگ Galaxy A25:

میانرده‌ای تازه وارد، زیبا و خوش دست که امسال با چند قابلیت بیشتر و پیشرفته‌تر برگشته است تا فروش خوبی را نسبت به نسل قبلی خود رقم بزند. مشخصاتی که سامسونگ Galaxy A25 با آن عرضه شده است شامل:

  • فریم‌های باز طراحی شده
  • نمایشگری ازجنس Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نهایت روشنایی ۱۰۰۰ نیتی و رزولوشن +FHD
  • پردازنده اختصاصی سامسونگ Exynos 1280 با معماری ۶ نانومتری و شبکه 5G
  • یک باتری با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی
  • اسپیکر‌های استریو

است، مشخصاتی قاتل پرچمدار در دستگاهی میانرده!
نمایشگری که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته، از نوع Super AMOLED بوده و در کنار رزولوشن +FHD از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند تا نهایت کیفیت را در هنگام تماشای ویدیو و اینستاگرام گردی، و نهایت سرعت و روان بودن را در هنگام بازی و اسکرول کردن به شما القا کند. گفتنی است که حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی این پنل با توجه به قابلیت Vision Booster، برای هر جایی کافی است و باعث می‌شود تا محتوایی واضح و خوانا حتی در زیر نور مستقیم خورشید در اختیار داشته باشید!
گوشی سامسونگ Galaxy A25، در بخش پردازنده و قدرت پردازشی پیشرفت خوبی نسبت به نسل قبلی داشته است و حالا از یک پردازنده Exynos 1280 5G برای انجام کار‌های پردازشی بهره می‌برد. این پردازنده حدود ۴۰ درصد عملکرد بهتری را به نمایش می‌گذارد و وظایف پردازش انواع بازی‌ها، پردازش عکس‌ها و تصاویر، شبکه‌های اجتماعی و مولتی تسکینگ را بهتر به دوش می‌کشد. این گوشی همچنین همانند نسل قبلی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که عملکردی مشابه A24 4G را ارائه می‌کند و مناسب یک روز استفاده معمولی ائم از عکاسی، کمی بازی کردن و جابجا شدن بین برنامه‌ها است. این باتری همچنین از قابلیت شارژ سریع با نهایت توان ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند و این اجازه را به شما می‌دهد تا درصورت تهیه شارژر اصلی، از ۰ تا ۱۰۰ درصد ظرفیت باتری دستگاه را تنها در مدت زمان حدودی ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ کنید. اسپیکر‌های استریو نیز جای خود را در بین مشخصات این گوشی باز کرده‌اند و حالا این امکان را به شما می‌دهند تا موسیقی‌ها را فراگیرتر و به صورت سه بعدی گوشی دهید و از آن لذت بیشتری ببرید.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.