ارتباط با ما
09392116387

شبکه اجتماعی اکس از عرضه دو سطح اشتراک جدید خبر داد

پلتفرم اکس یا توییتر سابق از دو سطح اشتراک جدید، یکی گران‌تر و دیگری ارزان‌تر از اشتراک فعلی که با قیمت ۸ دلار عرضه می‌شود، برای کاربران وب خبر داد. درنتیجه از این پس کاربران می‌توانند علاوه بر اشتراک ۸ دلاری، به اشتراک پریمیوم پلاس و ساده یا بیسک هم دسترسی داشته باشند.

به گزارش پیوست به نقل از رویترز، اشتراک پریمیوم پلاس اکس به قیمت ۱۶ دلار به فروش رسیده و تمامی ابزارها و قابلیت‌های این پلتفرم را شامل می‌شود و مشترکان این طرح از شر تبلیغات خلاص می شوند.

با این حال براساس پست منتشر شده از سوی اکس،‌ این طرح در حال حاضر تنها از طریق نسخه وب قابل دسترسی است.

تیک‌تاک با ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای به رقابت با یوتیوب می‌رود - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: تیک‌تاک با ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای به رقابت با یوتیوب می‌رود

سطح ساده یا basic نیز به قیمت ۳ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما خبری از حذف تبلیغات نیست.

اکس مدت‌ها به تازگی از تماس تصویری و صوتی نیز برای بخشی از کاربران رونمایی کرده و پس از تغییر برند جنجالی خود در تلاش است تا هرچه بیشتر به سمت یک سوپراپلیکیشن حرکت کند.

ایلان ماسک، مالک اسپیس‌اکس و مدیرعامل تسلا، پس از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید توییتر که در اکتبر ۲۰۲۲ منعقد شد، از روش‌های مختلفی برای تامین مخارج این پلتفرم و به سود رساندن آن تلاش کرده است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.