ارتباط با ما
09392116387

راهنمای جامع ثبت‌نام و استفاده از سایت Copy.ai

«سریع‌ترین روش برای انجام کار با هوش مصنوعی مولد» شعار یکی از کسب و کارهای حوزه هوش مصنوعی به نام Copy.ai است. Copy.ai ابزاری برپایه هوش مصنوعی است که متن‌های بازاریابی جذاب و باکیفیتی را در کسری از ثانیه تولید می‌کند. البته قابلیت‌های این سایت به زبان انگلیسی در دسترس است و توانمندی زیادی در زبان فارسی ندارد.

پردازش زبان طبیعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین به این ابزار در تجزیه و تحلیل ورودی کاربر و تولید متن‌های مرتبط و سفارشی کمک می‌کنند. Copy.ai با استفاده از دستور ورودی شما، پیش‌نویس‌ محتوایتان را آماده می‌کند. از این ابزار برای ایده‌پردازی و نوشتن کامل پست‌هایتان نیز می‌توانید بهره بگیرید.

پلتفرم هوش مصنوعی Copy.ai

Copy.ai یک پلتفرم هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می‌کند تا محتوا و متن‌های خلاقانه به زبان انگلیسی را به سرعت و به راحتی تولید کنند. این پلتفرم از یک مدل زبانی بزرگ استفاده می‌کند که می‌تواند متنی را با کیفیت انسانی تولید کند.

Copy.ai دارای چندین ابزار مختلف است که به کاربران امکان می‌دهد انواع مختلف محتوا را تولید کنند. این ابزارها عبارتند از:

Ad Copy Generator: این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا متن‌های تبلیغاتی جذاب و موثر تولید کنند.
Email Generator: این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا ایمیل‌های بازاریابی موثر تولید کنند.
Blog Post Generator: این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا مقالات وبلاگ جذاب و آموزنده تولید کنند.
Sales Page Generator: این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا صفحات فروش موثر تولید کنند.
Creative Text Generator: این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا انواع مختلف متن‌های خلاقانه مانند شعر، داستان، کد، اسکریپت و غیره تولید کنند.

چگونه در Copy.ai ثبت‌نام کنم؟

اولین قدم در استفاده از خدمات Copy.ai، ثبت‌نام در آن است. ابتدا وارد آدرس Copy.ai شوید و روی Try for Free کلیک کنید.

صفحه اصلی Copy.aiصفحه اصلی Copy.ai

در صفحه‌ای که باز می‌شود، ایمیل خود را وارد کنید تا کد جادویی برایتان ارسال شود. همچنین، می‌توانید از حساب کاربری گوگل یا فیس‌بوک خود برای ثبت‌نام در Copy.ai استفاده کنید.

صفحه ورود به Copy.aiصفحه ورود به Copy.ai

کدی که به ایمیل شما ارسال شده را در پنجره پاپ‌آپ وارد کنید تا ثبت‌نام انجام شود.

پنجره پاپ آپ ورود کد Copy.aiپنجره پاپ آپ ورود کد Copy.ai

سپس، Copy.ai چندین سوال از شما می‌پرسد تا بتواند تجربه بهتری را برایتان رقم بزند. چندین سوال درباره سمت شغلی و نحوه کارتان از شما پرسیده می‌شود که می‌توانید جواب دهید یا همه را رد کنید.

سوالات خوشامدگویی Copy.aiسوالات خوشامدگویی Copy.ai

در نهایت وارد پنل اصلی Copy.ai می‌شوید.در این پنل به همه امکانات Copy.ai مانند چت، اینفوبیس، جریان‌های کاری و ارتقا به نسخه ویژه دسترسی دارید.

پنل اصلی Copy.aiپنل اصلی Copy.ai

چگونه به تنظیمات حساب کاربری‌ دسترسی داشته باشم؟

داخل اپ، روی دایره گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. صفحه تنظیمات حساب کاربری‌تان باز می‌شود.

دسترسی به تنظیمات حساب کاربری Copy.aiدسترسی به تنظیمات حساب کاربری Copy.ai

شما مستقیما می‌توانید اسم کوچک و فامیلی خود را به‌روز کرده و روی Save Changes بزنید.

صفحه تنظیمات حساب کاربری Copy.aiصفحه تنظیمات حساب کاربری Copy.ai

برای تغییر آدرس ایمیل متصل به حساب کاربری، آدرس ایمیل جدید خود را در جای خالی Email نوشته و روی Change بزنید. سپس، از طریق لینک جادویی فرستاده‌شده به ایمیل جدید، دوباره وارد حساب کاربری خود شوید.

پنجره پاپ آپ تایید ایمیل Copy.aiپنجره پاپ آپ تایید ایمیل Copy.ai

چگونه حساب کاربری خود را از نسخه رایگان به حق اشتراک پولی ارتقا دهم؟

حق اشتراک‌های Copy.ai در طرح‌های ماهیانه و سالیانه ارائه می‌شود.

دستورالعمل

وارد اپ وبی Copy.ai شوید.

در این بخش، دو راه برای ارتقا به طرح پولی دارید:

  • روی Upgrade to Pro در گوشه بالا سمت راست بزنید، طرح مناسب با نیازهای خود را انتخاب کرده و به صفحه پرداخت بروید.

کلیک روی ارتقای حساب کاربری Copy.aiکلیک روی ارتقای حساب کاربری Copy.ai

  • یا با کلیک روی ورک اسپیس خود در پنل سمت چپ، به بخش Subscription بروید.

انتخاب گزینه Subscription در پنل Copy.aiانتخاب گزینه Subscription در پنل Copy.ai

  • چرخه پرداخت (ماهیانه یا سالیانه) خود را انتخاب کرده و رد شوید.

انتخاب چرخه پرداخت Copy.aiانتخاب چرخه پرداخت Copy.ai

  • در صفحه پرداخت، اطلاعات کارت اعتباری، نام و کشور خود را ثبت کنید. اگر کد تخفیف یا پروموشن دارید، آن را در پایین Add Promotion Code اضافه کرده و Apply را بزنید.

واردکردن اطلاعات پرداخت Copy.aiواردکردن اطلاعات پرداخت Copy.ai

  • در آخر، همه‌چیز را بررسی کرده و روی Subscribe کلیک کنید. OTP که به شماره تماس شما فرستاده شده را وارد کرده و سفارش را تکمیل کنید.

کار تمام است! ایمیل خود را بررسی کرده تا ایمیل حاوی موفقیت‌آمیزبودن ارتقای حساب کاربری را ببینید.

آیا کاربران می‌توانند خارج شوند؟

بله. به پنل ورک اسپیس در سمت چپ رفته و روی Log Out بزنید. در آینده با واردکردن ایمیل و کلیک روی لینک جادویی، بی‌نیاز از رمزعبور، یا مستقیما از طریق حساب کاربری گوگل یا فیس‌بوک خود می‌توانید وارد شوید.

خارج شدن از حساب کاربری Copy.aiخارج شدن از حساب کاربری Copy.ai

Chat by Copy.ai چیست؟

قابلیت چت در Copy.ai ابزاری هوشمند و پیشرفته است که مکالمات و تعاملات آنلاین شما را چند پله ارتقا می‌دهد. توانایی دستیار چت‌محور در نوشتن پیام‌های خلاقانه و شروع مکالمات جذاب، ترکیبی از نوآوری و هنر را به مکالمات روزمره‌تان با مخاطبان اضافه می‌کند.

قابلیت چت Copy.ai تنها ابزاری برای سرگرمی یا حتی صرفا برای ساده‌ترکردن مکالمات نیست، بلکه می‌تواند وقت شما را برای انجام کارهای مهم‌تر خالی کند. مثلا، فروشگاهی که مشتری آنلاین دارد، می‌تواند پیام‌های طراحی‌شده و سفارشی برای هرکدام از نیازهای مخاطب طراحی کرده و بقیه را به الگوریتم هوش مصنوعی بسپارد.

قابلیت چت Copy.ai چه کاربردی برای ما دارد؟

ریشه قدرت چت Copy.ai به قابلیت جستجوی در لحظه آن، استناد دقیق به منابع و برداشتن بار کارهای سنگین از دوش شما برمی‌گردد. در ادامه برخی از هزاران کاربرد این ابزار را معرفی می‌کنیم:

دستیار نویسندگی

چه پیش‌نویس پست بلاگ بخواهید، چه بیانیه قانع‌کننده فروش و چه کپشن پست‌های شبکه اجتماعی، ابزار چت در کنارتان است. هر نوع محتوایی را با این ابزار می‌توانید بنویسید و کارهای نوشتنی را ساده‌ کنید.

قابلیت خلاصه‌نویسی

چت Copy.ai می‌تواند چکیده اطلاعات هر منبعی مانند وبسایت، ویدیو، مقاله و غیره را دربیاورد. خلاصه‌نویسی مختصر این ابزار، شما را از سروکله‌زدن با محتوای سنگین و طلانی نجات می‌دهد.

بازیافت محتوا

هدف‌گذاری دوباره محتوا کاربرد دیگر ابزار چت است که می‌تواند شکل‌های طولانی محتوا را به پست شبکه‌های اجتماعی و برعکس تبدیل کند. با این ویژگی، بیشترین استفاده را از محتوا و زحمات خود می‌برید و دسترسی و انطباق‌پذیری آن را افزایش می‌دهید.

امکان تحقیق

اگر اطلاعاتی درباره شرکت‌ها، افراد یا موضوعات خاص می‌خواهید، ابزار چت Copy.ai هوایتان را دارد. داده‌های مطمئن ابزار چت از منابع معتبر باعث افزایش سرعت و اعتماد کارهای تحقیقاتی شما می‌شود.

انجام ایده‌پردازی

چت Copy.ai، دوست خلاق شماست که به تولید ایده‌های تازه و رویکردهای نوآورانه برای هر مسئله‌ای کمک می‌کند. این ابزار مانند داشتن تیمی از ایده‌پردازها است که هر زمان نیاز داشته باشید در کنارتان هست.

چه چیزی ابزار چت Copy.ai را متمایز می‌کند؟

به‌طور کلی Copy.ai ابزاری نوآور است که برای متخصصان فروش و بازاریابی ساخته شده است. کاربران علاوه بر خود ابزار به کتابخانه‌ای از پرامپت‌های مفید دسترسی دارند و می‌توانند به‌روزترین اطلاعات اینترنت بیابند. همچنین، از توانایی شخم‌زدن وبسایت، خلاصه‌کردن ویدیوهای یوتیوبی و استخراج اطلاعات پروفایل‌های لینکداین نباید غافل شد. متخصصان فروش و بازاریابی با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانند به‌سرعت تحقیق انجام دهند، کمپین بسازند و محتوای قانع‌کننده بنویسند.

ورک فلوی Copy.ai چیست؟

جریان‌های کاری قابلیت ویژه‌ای هستند که برای ساده‌سازی فرآیند تولید محتوا طراحی شده‌اند. چندین ابزار به‌هم پیوسته به علاوه چاشنی هوش مصنوعی هر تسک پیچیده‌ای را برای شما مثل آب خوردن می‌کند.

برای مثال، با استفاده از جریان‌های کاری در تحقیقات سئو می‌توانید:

  • جستجو: از امکان Search استفاده کنید تا اطلاعات مدنظر درباره کلمه کلیدی خاص و وبسایت‌های رتبه‌گرفته در آن را بیابید.
  • تجزیه و تحلیل: از هوش مصنوعی استفاده کنید تا وبسایت‌های مرتبط را برای کشف استراتژی‌شان و الهام‌گرفتن زیر ذره‌بین قرار دهید.
  • ترکیب: امکانات هوش مصنوعی را به‌کار بگیرید تا بریف محتوای سئومحور جامع و ساختاریافته داشته باشید.

جریان‌های کاری (Workflow) به زمان‌بندی بهتر، بهبود بهره‌وری و طراحی فرآیندهای باکیفیت منطبق بر اهدافتان کمک می‌کند.

چه قدم / ابزارهایی در ورک فلوها دردسترس است؟

در حال حاضر سه قدم اصلی در بخش Workflows دردسترس است:

  • AI Step: این ابزار با قدرت مدل زبانی هوش مصنوعی پیچیده، بسیاری از کارهای مربوط به پردازش زبان طبیعی را انجام می‌دهد. شما می‌توانید خلاصه‌سازی محتوا، اسخراج اطلاعات کلیدی، تولید محتوای جدید، دسته‌بندی داده‌ها و بسیاری دیگر را به به دستیار هوش مصنوعی ai بسپارید.
  • Search Step: این ابزار، جستجوی آنلاین را سریع‌تر و بهینه‌تر می‌کند. فقط کلمه کلیدی را بنویسید تا ابزار جسجو در سراسر اینترنت بگردد و نتایج مرتبط را ارائه دهد تا به عنوان اساس کار خود استفاده کنید.
  • Scrape Step: اطلاعات خام وبسایتی خاص را نیاز دارید؟ ابزار Scrape همان چیزی است که می‌خواهید. کافیست URL وبسایت را بنویسید تا داده‌های خام آن وبسایت استخراج شود.

چگونه ورک فلو بسازم؟

ساختن جریان کاری در Copy.ai سرراست است. وظیفه شما فقط توصیف آن است. با این‌حال، شفافیت و جزئیات، قدرت و بهینه‌گی جریان کاری را افزایش می‌دهد. استراتژی قدم به قدم زیر را دنبال کنید:

  1. تعریف ورودی‌ها: ورودی‌هایی را به‌طور واضح بیان کنید که برای جریان کاری شما به‌کار می‌رود.
  2. بیان خروجی‌های موردانتظار: مطمئن شوید خروجی‌هایی که می‌خواهید را متوجه شده‌اید.

برای مثال اگر ورک فلویی برای تحقیقات سئو می‌خواهید، می‌توانید به این شکل ان را توصیف کنید:

“Starting with a keyword, initiate a search on the internet for that keyword. Subsequently, extract the top URL from the search results. Scrape this URL to retrieve the H2s (subheadings) from the website. Using these H2s, generate a list of potential questions that readers might be seeking to answer.”

پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح m2 اپل و 13700h - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد

یادتان باشد که باید هر بخش را مفصل توضیح دهید تا دقت و اثرگذاری ابزار بالا برود. هرچه دستورالعمل شما خاص‌تر باشد، خروجی‌ها بهتر خواهند بود.

جریان‌های کاری چه استفاده‌هایی دارند؟

هیچ محدودیتی برای استفاده از ورک فلوها وجود ندارد. وقتی بخواهید فرآیندی تکراری را انجام دهید، این ابزار قدرتمند به دردتان می‌خورد. کارهایی مانند ایجاد هزاران پست بلاگ یا ارسال هزاران ایمیل با جریان‌های کاری بسیار روان و مدیریت‌پذیر می‌شود.

ورک‌فلوها در Copy.ai برای کارهایی سودمند هستند از جمله:

  • تولید محتوای انبوه: شما با استفاده از ورک فلو می‌توانید فرآیند تولید حجم بالایی از محتوا را ساده‌سازی کنید.
  • تجزیه و تحلیل رقابتی: جریان‌های کاری خود را در انجام تجزیه و تحلیل‌های عرصه رقابت نیز ثابت کرده‌اند.

جریان‌های تنها محدود به موارد بالا نیستند. هر کسب و کار یا فردی با توجه به نیازهای خود می‌تواند جریان کاری خاصی بسازد که به او در انجام کارهایش کمک زیادی می‌کند.

آیا می‌توانم ورک‌فلوهای خود را با دیگران به‌اشتراک بگذارم؟

البته! به‌اشتراک‌گذاری جریان‌های کاری بخشی جدایی‌ناپذیر از کارهای گروهی است که Copy.ai سعی کرده تا حد امکان ساده‌سازی‌اش کند.

شما وقتی جریان کاری خود را بسازید، دکمه share را در گوشه بالا سمت راست پیدا خواهید کرد. با کلیک روی آن، قالب ورک فلوی شما با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود. دیگر کاربران به‌راحتی می‌توانند از قالب شما در ورک اسپیس‌های خود استفاده کنند و تیم‌ها هماهنگ‌تر با هم کار خواهند کرد.

آیا جریان‌های کاری پیش‌ساخته برای شروع وجود دارد؟

بله. در حال حاضر، کتابخانه‌ای از جریان‌های کاری در Copy.ai در حال ساخت است تا فرآیند ساخت ورک فلو توسط کاربران تازه‌کار به‌سرعت انجام شود. در این کتابخانه مجموعه‌ای از ورک فلوهای پیش‌ساخته و باکیفیت وجود دارد که به‌راحتی برای انجام کارهای مختلف خود می‌توانید استفاده کنید. همچنین، شما می‌توانید آن‌ها را براساس نیازهای خود اصلاح کنید.

آیا می‌توان جریان‌های کاری را با دیگر ابزارها و خدمات ادغام کرد؟

البته، یکی از ویژگی‌های خوب Copy.ai، ادغام‌پذیربودن آن است.

هر جریان کاری که می‌سازید، به‌طور خودکار یک API محسوب می‌شود. این قابلیت، ساده‌ترین روش برای ادغام ورک فلوهای شما با دیگر ابزارها و سیستم‌های مورداستفاده‌تان است.

به علاوه، Copy.ai برای کاربران ناآشنا به مسائل فنی، امکانی برای ادغام Zapier با جریان کاری قرار داده که کاربرپسندتر است. شما با استفاده از کلید API می‌توانید جریان کار را به Zapier متصل کنید. سپس، با استفاده از زپ یا فرآیندهای خودکار می‌توانید جریان‌های کاری Copy.ai را به ماشه‌ای برای انجام کارهای متوالی در دیگر اپ‌ها تبدیل کنید.

کردیت‌ها در Copy.ai

کردیت یا اعتبار بخشی از شیوه کاری Copy.ai است. این شرکت از کردیت‌ها برای به تعادل رساندن هزینه استفاده از ابزارهای مختلف مانند مدل‌های هوش مصنوعی و غیره استفاده می‌کند. هرچه عملیات طولانی یا پیچیده‌تری بخواهید انجام دهید، نیاز به کردیت بیشتری دارید. بگذارید کمی عمیق‌تر شویم:

  • طول مدت کار: کارهای طولانی‌مدت مانند تولید محتوای زیاد با استفاده از مدل هوش مصنوعی نیاز به کردیت بیشتری نسبت به کارهای کوتاه‌مدت دارد؛ زیرا نیاز به منابع بیشتری هم دارند.
  • پیچیدگی‌ جریان کاری: پیچیدگی جریان کاری نیز در مقدار کردیت‌های موردنیاز شما تاثیرگذار است. هرچه جریان کاری شما درهم و برهم‌تر باشد، کردیت بیشتری مصرف کرده و شما نیز باید اعتیار بیشتری داشته باشید.
  • ساختن و آزمایش‌کردن: خبر خوب؟ برای ساخت و آزمایش جریان‌های کاری نیاز به هیچ کردیتی نیست. بدین ترتیب، شما بدون نگرانی از هدر رفت کردیت‌هایتان می‌توانید جریان کاری خود را بسازید و تکمیل کنید.

اینفوبیس (Infobase) چیست؟

اطلاعات ضروری شرکت شما در مخزنی مرکزی به‌نام اینفوبیس قرار می‌گیرد که دقت و اثرگذاری تولید محتوای شما را ارتقا می‌دهد. خلق محتوای برپایه هوش مصنوعی با کمک اینفوبیس می‌تواند خروجی خود را به کمال نزدیک کند و از کیفیت 60-80 درصدی بالاتر برود.

اینفوبیس را منبعی جامع برای راهنمای برند، ارزش پیشنهادی و اسناد تثبیت موقعیت بدانید.

قدرت اینفوبیس

مدل‌های هوش مصنوعی با داده‌های عمومی آموزش دیده‌اند. بنابراین، اگر هدف شما تولید محتوا در قالب‌های زیر است:

  • بیانیه خبری
  • توضیحات محصول
  • پست‌ شبکه‌های اجتماعی
  • صفحات فرود
  • کمپین ایمیل انبوه
  • معرفی ویژگی‌های جدید

هوش مصنوعی احتمالا فاقد اطلاعات کافی برای تولید محتوای غنی و مرتبط است و خروجی آن حاوی مطالب عمومی و نامرتبط خواهد بود.

در حال حاضر، می‌توانید بستر و زمینه محتوا را برای هوش مصنوعی شرح دهید، اما این کار زمانبر و برای هر تسک تکراری خواهد شد. اینفوبیس برای ذخیره‌کردن همه این داده‌ها طراحی شده‌است. شما می‌توانید برای اطلاعات خود، تگ تعریف کرده و در چت یا ورک فلو به آن ارجاع دهید. بدین ترتیب، دیگر نیازی به واردکردن دستی داده‌ها نیست.

اینفوبیس چطور کار می‌کند؟

بدون اینفوبیس

هربار برای پیداکردن اطلاعات شرکت باید وبسایت، شبکه‌های اجتماعی و پایگاه دانش را بگردید و همه اسناد را بخوانید تا بتوانید کانتکست موردنیاز هوش مصنوعی را فراهم کنید.

با اینفوبیس

همه اطلاعات در پایگاه دانش Copy.ai با امنیت کامل ذخیره شده و تنها نیاز است تا هشتگ مربوط به اطلاعات موردنیازتان را وارد ابزار چت یا ورک فلو کنید.

چطور با اینفوبیس کار کنیم؟

اول وارد حساب کاربری Copy.ai شوید و پنل سمت چپ به بخش اینفوبیس بروید.

حالا داده‌هایی را که فکر می‌کنید در آینده نیز به کارتان می‌آید به اینفوبیس اضافه کنید. هر آیتم می‌تواند تا 10 مگابایت حجم داشته باشد. برای مثال، شما می‌توانید مقاله 2 هزار کلمه‌ای یا اسناد خاصی را آپلود کنید، به شرطی که حجم آن از 10 مگابایت تجاوز نکند.

چند پیشنهاد برای اضافه‌کردن به اینفوبیس:

  • نام شرکت
  • وبسایت شرکت
  • مخاطبان هدف
  • توضیح شرکت
  • ارزش پیشنهادی
  • تثبیت موقعیت شرکت
  • تجزیه و تحلیل ویژگی‌های کلیدی و برنامه‌های کاربردی آن

داده‌های اینفوبیس را می‌توانید در قالب فهرست هم اضافه کنید. وقتی همه داده‌ها به پایگاه دانش داخلی Copy.ai اضافه شدند، نوبت به بهره‌گرفتن از آن می‌رسد.

وقتی در حال استفاده از ابزار چت یا جریان کاری هستید، به‌راحتی می‌توانید به ورودی‌های خود در اینفوبیس ارجاع دهید و اطلاعات آن را استخراج کنید. فقط کافی است تا # را تایپ کرده و اطلاعات مدنظر خود را برای استفاده هوش مصنوعی انتخاب کنید.

ورک‌اسپیس چیست؟

ورک‌اسپیس‌ها، فضای همکاری و مشترکی هستند که همه افراد عضو یک پروژه می‌توانند کارهایشان را به‌اشتراک بگذارند.

شما می‌توانید فهرست همه ورک‌اسپیس‌هایی را ببینید که جزوشان هستید، ورک‌اسپیس جدید ایجاد کنید یا حتی ورک‌اسپیس‌ها را باز کرده و ویرایش کنید.

ورک اسپیس چیستورک اسپیس چیست

چگونه تنظیمات ورک‌اسپیس را تغییر دهم؟

در پنل سمت چپ، روی فلش‌های ورک‌اسپیس کلیک کنید.

ورک اسپیس Copy.aiورک اسپیس Copy.ai

حالا به Workspace Settings بروید.

تنظیمات ورک اسپیس Copy.aiتنظیمات ورک اسپیس Copy.ai

در این بخش با کلیک روی نام ورک‌اسپیس، می‌توانید آن را تغییر دهید. همچنین، می‌توانید اعضای ورک‌اسپیس را کم و زیاد کنید. در نهایت، می‌توانید وضعیت اشتراک خود را در پایین نام ورک‌اسپیس ببینید.

صفحه تنظیمات ورک اسپیس copy.aiصفحه تنظیمات ورک اسپیس copy.ai

چگونه اعضای جدید را به ورک‌اسپیس دعوت کنم؟

شما می‌توانید از بخش تنظیمات ورک‌اسپیس، اعضای جدیدی را دعوت کنید. وقتی در صفحه تنظیمات هستید، در کنار Members، روی گزینه Add Members کلیک کنید. شما می‌توانید ایمیل آن‌ها را وارد کرده تا لینک دعوت به ورک‌اسپیس برایشان فرستاده شود.

دعوت اعضای جدید به ورک اسپیس Copy.aiدعوت اعضای جدید به ورک اسپیس Copy.ai

قیمت استفاده از Copy.ai چقدر است؟

طرح رایگان (Free)

اگر تازه‌کار هستید و می‌خواهید ویژگی‌های Copy.ai را آزمایش کنید، طرح رایگان گزینه خوبی است. در این طرح، 2000 کلمه در ماه می‌توانید تولید کنید. به علاوه، 200 کردیت به شما داده می‌شود که قابلیت یک بار استفاده را دارد.

اگر 2000 کلمه شما به اتمام برسد، برای ادامه استفاده از خدمات باید طرح ویژه را بخرید.

طرح ویژه (Premium)

با خرید طرح ویژه به تعداد نامحدود کلمه تولید محتوا، 5 نشست کاربر، پروژه‌های نامحدود و پشتیبانی اولویت‌دار چتی و ایمیلی دسترسی خواهید داشت. هرماه 500 کردیت نیز دریافت می‌کنید.

هزینه: 36 دلار ماهیانه

تیم (Team)

در طرح تیم، 3000 کردیت ماهانه، 20 نشست کاربری، تعداد کلمات نامحدود، پروژه‌های نامحدود و پشتیبانی اولویت‌دار چتی و ایمیل دریافت خواهید کرد.

هزینه: 186 دلار ماهیانه

رشد (Growth)

در طرح رشد، 20000 کردیت ماهانه، 75 نشست کاربری، تعداد کلمات نامحدود، پروژه‌های نامحدود و پشتیبانی چتی و ایمیلی اولویت‌دار دریافت می‌کنید.

هزینه: 1000 دلار ماهیانه

مقیاس (Scale)

در طرح مقیاس، 75000 کردیت ماهانه، 200 نشست کاربری، تعداد کلمات نامحدود، پروژه‌های نامحدود و پشتیبانی چتی و ایمیلی اولویت‌دار به‌دست خواهید آورد.

هزینه: 3000 دلار ماهیانه

جمع‌بندی

در مقاله بالا به معرفی اولیه‌ای از ابزار هوش مصنوعی Copy.ai پرداختیم که بهترین دستیار شما در نویسندگی، تحقیق و ایده‌پردازی به‌شمار می‌رود. شما از چه ابزارهایی غیر از Copy.ai استفاده کرده‌اید که می‌توانید معرفی کنید؟

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.