ارتباط با ما
09392116387

تمرکز محصولات توسن‌تکنو روی اندروید استراتژی است

مدیربازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار توسن‌تکنو، تمرکز محصولات تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۳ را بر پایه اندروید استراتژی می‌داند. او معتقد است آینده صنعت پرداخت در کنار اپلیکیشن‌های پرداخت، بیزینس‌ اپلیکیشن‌هایی هستند که روی دستگاه‌های اندرویدی توانایی خلق ارزش برای پذیرندگان را دارند.

به گزارش پیوست، علی عزیزی مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار توسن‌تکنو معتقد است گرچه تحریم‌ها امکان صادرات محصولات فناورانه ایران را در بازارهای جهانی محدود کرده اما همچنان راه برای ورود به بازارهای منطقه‌ای باز است و توسن‌تکنو با تمرکز بر این رویکرد، محصولات خود را به بازارهای منطقه‌ای عرضه می‌کند.

او تمرکز محصولات تولیدی توسن‌تکنو را بر پایه اندروید استراتژی می‌داند و می‌گوید: تک‌استور برای PSPها، پذیرندگان و هم شرکت‌های پرداختی دستاورد جالب توجهی بوده است و ما آن را بر پایه اندروید استراتژی توسعه داده‌ایم. چون ما فکر می‌کنیم آینده صنعت پرداخت در کنار اپلیکیشن‌های پرداخت، بیزینس‌ اپلیکیشن‌هایی هستند که روی این دستگاه‌ها می‌توانند برای پذیرندگان خلق ارزش کنند. مضاف بر اینکه ما در سال گذشته بورسی شدیم و دیگر توسن‌تکنو محدود به مدیران و بنیان‌گذاران شرکت نیست و به همین خاطر باید دست‌پرتر و با نوآوری‌های بیشتر در  بازار حاضر باشیم.

اما؛ چالشی به نام قاچاق

عزیزی در زمینه چالش‌های شرکت‌های تولید کننده محصولات فناورانه هم می‌گوید: یکی از مشکلات اساسی که شرکت‌های تولیدکننده را آزار می‌دهد، بحث قاچاق  محصولات است. گرچه در این زمینه رگولاتوری کارهای مهمی مثل ثبت در همتا برای استفاده نکردن از POSهای قاچاق را انجام داده است و به طور مشخص واردات کالا ممنوع شده است. اما همچنان افرادی هستند که با قاچاق کالا وارد می‌‌کنند‌. اما واقعیت این است که ما برای توسعه منتظر تسهیلگری قانون‌گذار نماندیم و تلاشمان بر این بوده که در کنار توسعه پلتفرم و سخت‌افزار بستری را فراهم کنیم که هم شرکت پرداخت هم پذیرنده تفاوت آن را حس کند‌ و با متمایزسازی محصول، حق انتخاب را به PSP و پذیرنده بدهیم.

تعداد زیاد کاربران دلیل اختلال در سامانه آموزش و پرورش.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: تعداد زیاد کاربران دلیل اختلال در سامانه آموزش و پرورش

تمرکز محصولات توسن‌تکنو روی اندروید استراتژی است - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیوتمرکز محصولات توسن‌تکنو روی اندروید استراتژی است - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
علی عزیزی مدیربازاریابی و توسعه کسب و کار توسن‌تکنو

عزیزی در زمینه صادرات و ورود به بازارهای منطقه‌ای هم می‌گوید: به طور مشخص در سال گذشته توانستیم صادراتی موفق به بازار سوریه داشته باشیم و  رایزنی‌هایی با بانک‌های دیگر در سوریه و شرکت‌های فعال در بازار منطقه نیز انجام دادیم. در واقع سوریه، عراق و ترکیه روابط مناسب‌تری با بازار ایران دارند و ما از این ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم. ضمن اینکه حالا خودمان صاحب محصولیم و به طور حتم برای حضور در بازارهای منطقه مصمم‌تریم.

طبق گفته عزیزی یکی از روندهایی که در چندین سال گذشته در توسن‌تکنو دنبال شده است، کم کردن وابستگی به شرکای تجاری در زمینه تولید است. عزیزی در این باره می‌گوید: در طی سال‌ها اخیر تمرکزمان را روی کاهش وابستگی به پارتنرها و از سویی محدود نشدن به یک شرکت برای همکاری گذاشته‌ایم. در واقع به این شکل رفته رفته عمق ساخت در داخل کشور را بالا برده‌ایم و مطابق با شرکت‌های خارجی فعال این حوزه، طراحی محصول توسط خودمان صورت می‌گیرد و به این شکل ریسک وابستگی را کاهش داده‌ایم.

راه برای ورود به بازارهای منطقه‌ای باز است

او همچنین درباره حضور شرکت‌های فناورانه بانکی در نمایشگاه‌ها و بازارهای جهانی می‌گوید: در حقیقت رنگ و بوی تحریم‌ها در بازار منطقه‌ای کمرنگ‌تر است و کشورهای همسایه برای حضور شرکت‌های ایرانی در بازارهایشان پذیراتر رفتار می‌کنند. در سال‌های گذشته محصولاتمان با شریک تجاری و به صورت مشترک تولید می‌شد و در نهایت با بومی‌سازی آن محصولات در بازار ایران فعالیت می‌کردیم.  هر زمان که برای حضور در بازارهای منطقه‌ای تلاش می‌کردیم چون شریک تجاری ما در آن کشورها نماینده داشت امکان حضور از ما سلب می‌شد. اما همزمان با دانش‌بنیان و صاحب برند شدن بازی به نفع ما تغییر کرد و دیگر صاحب محصولاتی هستیم که توسط مهندسان خودمان طراحی شده است. البته این طراحی به معنای این نیست که صددرصد محصول در ایران تولید می‌شود اما مالکیت معنوی محصول برای خودمان است و به این شکل حضور در بازارهای منطقه برایمان کاملا مهیاست.

او می‌افزاید: به همین خاطر هم از حضور در نمایشگاه SEAMLESS Middle East 2024 استقبال کردیم و یکی از اهداف مهم ما برای حضور در نمایشگاه این است که بتوانیم همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا مسیر توسعه را پیش ببریم و محصولات شرکت‌های پیشتاز بازار را رصد کنیم. دستگاه TECHNO GOLD ATM (خرید و فروش اتوماتیک طلا مطابق با قیمت روز طلا) هم از محصولات سخت‌افزاری مهمی است که ما امسال آن را با خود به نمایشگاه SEAMLESS Middle East 2024 می‌بریم و تمرکزمان روی تک‌استور پلتفرم پرداختیمان خواهد بود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.