ارتباط با ما
09392116387

تغییر برند پارک ملی آروبا که سرشار از نمادهای طبیعی است

بنیاد حفاظت از محیط زیست آروبا (ACF) با معرفی هویت بصری جدید خود، متعهد بودن خود به حفاظت از طبیعت و “پیوند معنوی انسان با طبیعت” را به نمایش گذاشته است. وقتی یک پارک ملی دست به تغییر برند می‌زند، ممکن است تصور شود هدف اصلی افزایش تعداد بازدیدکنندگان است، اما برای بنیاد حفاظت از محیط زیست آروبا، این موضوع یک مسئله غرورآفرین بوده است.


آپلود عکسآپلود عکس


آپلود عکسآپلود عکس

بهترین تغییرات برند بر اساس یک روحیه قوی شکل می‌گیرند که کل فرآیند طراحی، از ایده اولیه تا اجرا را هدایت می‌کند. ACF با معرفی خود به عنوان “صدای طبیعت”، حس مسئولیت نسبت به چشم‌انداز طبیعی را در خود جای داده است. این موضوع در تمام عناصر طراحی، از لوگوی ارگانیک گرفته تا پالت رنگ‌های خاکی، نمود پیدا می‌کند.

تغییر برند هوشمندانه پارک ملی آروبا سرشار از نمادهای طبیعیتغییر برند هوشمندانه پارک ملی آروبا سرشار از نمادهای طبیعی
تغییر برند پارک ملی آروبا که سرشار از نمادهای طبیعی است 1

تغییر برند ACF با همکاری آژانس برندینگ «هاو اند هاو» و با کشف هسته هویت این بنیاد آغاز شد. برای تثبیت برند به عنوان یک مرجع حفاظت از محیط‌زیست، «هاو اند هاو» به دنبال ایجاد یک برند تازه بود که با جامعه آروبا صحبت کند و آنها را به “یادآوری یگانگی خود با دنیای طبیعی” ترغیب کند.

کت هاو، بنیانگذار و مدیر خلاقیت «هاو اند هاو» توضیح می‌دهد: “این استعاره همچنین زیربنای هویت بصری ما را تشکیل داد.” او می افزاید: “طراحی لوگو نمایانگر پیوند معنوی انسان با طبیعت است و در عین حال با استفاده از نمادها، بر گونه‌ها و اکوسیستم های خاص تأکید می‌کند.”

انیمیشن جدید asterix در بازار فیلم کن رونمایی شد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: انیمیشن جدید Asterix در بازار فیلم کن رونمایی شد


آپلود عکسآپلود عکس

در مرکز هویت برند جدید ACF، طراحی لوگوی نوآورانه‌ای قرار دارد که سه عنصر اصلی حیات بخش آروبا را در هم می‌آمیزد. کت می‌گوید: “تیم ACF به دنبال یک نماد قوی بود – متفاوت از پارک‌های دیگر و منحصر به فرد در این بخش – که همچنین عناصر خود پارک را به تصویر بکشد: یعنی امواج (برای بخش دریایی)، کاکتوس ها (برای بخش خشکی) و سپس سه سر، که می‌توانند به عنوان گل‌های کاکتوس یا انسان دیده شوند تا نشان‌دهنده اقدام جمعی باشند.”

پروژه تغییر برند پارک ملی آروبا بدون چالش نبود، زیرا کت از دشواری گنجاندن عناصر متنوع در یک هویت برند منظم و پالایش شده صحبت می‌کند. به گفته کت، “طراحی نماد چند دور طول کشید” زیرا ACF بر نمایش مضامین خشکی، دریا و مردم در یک لوگو تمرکز داشت.

تغییر برند  پارک ملی آروبا تغییر برند  پارک ملی آروبا
تغییر برند پارک ملی آروبا که سرشار از نمادهای طبیعی است 2

با الهام گرفتن از موقعیت جغرافیایی غنی، ظاهر جدید دارای پالت رنگی از رنگ‌های غنی زمین است که با نقوش روشن که نشان‌دهنده تنوع سرزمین است، متعادل شده است. کت می‌گوید: “پالت رنگ پیچیده برای مطابقت با مناطق جغرافیایی مختلف پارک ملی – تپه‌های شنی، باتلاق ها، اقیانوس و بوته زارها – طراحی شده است. هر کدام یک رنگ برجسته روشن‌تر داشتند و با چند رنگ خنثی دیگر تکمیل می‌شدند. این پالت رنگ در کنار یک سیستم تصویرسازی مدولار استفاده شد که در آن گیاهان و حیوانات می‌توانند برای هر اندازه چیدمانی که نیاز دارند “رشد کنند”.

imageimage 
imageimageimageimageimageimage

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.