ارتباط با ما
09392116387

بیلبوردهای دراز گارفیلد، اشتهای تماشاگران را برای فیلم جدید تحریک می‌کنند!

مکزیکوسیتی، 1 آوریل 2024 – سونی پیکچرز با کمپین تبلیغاتی خلاقانه و طنزآمیز “بیلبورد دراز” برای اکران فیلم “گارفیلد: فرار از خانه” آماده می شود. این بیلبوردهای منحصر به فرد، با الهام از اشتهای سیری ناپذیر گارفیلد، به قدری بلند هستند که گویی گرسنگی این گربه‌ی چاق و تنبل از یک بیلبورد معمولی هم فراتر رفته است!

گارفیلدگارفیلد
بیلبوردهای دراز گارفیلد، اشتهای تماشاگران را برای فیلم جدید تحریک می‌کنند! 1

در این کمپین، شاهد تصاویری از گارفیلد در حال خوردن غذاهای مختلف در اندازه های غول پیکر هستیم که به طرز هوشمندانه ای از لبه های بیلبورد آویزان شده اند. این ایده ی خلاقانه، توجه عابران را به خود جلب می کند و به خوبی حس طنز و سرگرمی فیلم جدید گارفیلد را به تصویر می کشد.

علاوه بر بیلبوردهای بلند، این کمپین شامل المان های تبلیغاتی دیگری مانند پوستر و تبلیغات تلویزیونی نیز می شود که همگی بر روی تم اشتهای سیری ناپذیر گارفیلد و ماجراجویی های او در فیلم جدید تمرکز دارند.

انیمیشن جدید asterix در بازار فیلم کن رونمایی شد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: انیمیشن جدید Asterix در بازار فیلم کن رونمایی شد

“بیلبورد دراز” توسط آژانس تبلیغاتی آرچر تروی برای سونی پیکچرز طراحی شده است. این کمپین در حال حاضر در سراسر مکزیک به نمایش گذاشته شده و تا زمان اکران فیلم “گارفیلد: فرار از خانه” ادامه خواهد داشت.

انتظار می رود این کمپین تبلیغاتی خلاقانه و سرگرم کننده، اشتهای تماشاگران را برای دیدن فیلم جدید گارفیلد تحریک کند و به موفقیت هر چه بیشتر آن در گیشه کمک کند.

imageimage 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.