ارتباط با ما
09392116387

«بامن» خود را باشگاه مشتریان نسل سوم می‌داند

مدیرعامل پلتفرم «بامن»، این پلتفرم را باشگاه مشتریان نسل سوم می‌داند و معتقد است نبود آگاهی از وجود این سرویس، به عنوان جدیدترین روش گرفتن تخفیف از هر خرید، یکی از چالش‌های عمده کسب و کار آنهاست. طبق گفته مریوانی تمایز باشگاه مشتریان نسل سوم این است که کاربران در انجام تراکنش و رفع نیازهای روزمره خود از قبیل خرید شارژ،خرید غذا و هر آنچه در طول روز نیاز دارند، امتیاز کسب می‌کنند و محدود به یک برند برای گرفتن امتیاز، تخفیف و بازگشت وجه نیستند.

به گزارش پیوست، امیرمحمد مریوانی مدیرعامل پلتفرم بامَن در این رابطه می‌گوید: بامن یک باشگاه مشتریان نسل سوم محسوب می‌شود که مبتنی بر سرویس کش‌بک(بازگشت وجه) فعالیت می‌کند که به برند خاصی نیز تعلق ندارد. در باشگاه مشتریان نسل سوم بامن، کاربران در انجام تراکش و رفع نیازهای روزمره خود از قبیل خرید شارژ، خرید کتاب، خشکشویی، سفارش غذا و هر آنچه در طول روز نیاز دارند، مَنِکس کسب می‌کنند و این امتیازات را در همین کسب‌وکارها خرج می‌کنند یا از فروشگاه آنلاین بامن که دارای کالاهای متفاوتی در تمامی دسته‌ها است کالای مورد نیاز خود را با مَنِکس‌های خود خریداری می‌کنند.

او ادامه می‌دهد پلتفرم بامن برای ثبت کارت بانکی محدودیتی ندارد و کاربران  می‌توانند ۷ کارت بانکی خود را در اپلیکیشن اضافه کرده و به وسیله آنها خرید خود را انجام دهند. اما جهت دریافت مبلغ بازگشت‌وجه باید تراکنش روی دستگاه کارتخوان شرکت پرداخت الکترونیک سامان یا درگاه‌های اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان انجام شود.

بامن خود را باشگاه مشتریان نسل سوم می‌داند - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
امیرمحمد مریوانی مدیرعامل پلتفرم بامَن

او افزایش نرخ بازگشت مشتریان فعلی، افزایش جذب مشتریان جدید و افزیش حجم متوسط سبد خرید مشتریان به دلیل دریافت کش‌بک(بازگشت وجه)  و دریافت امتیاز از مَنِکس را از امتیازات دیگر باشگاه مشتریان با من می‌داند.

اینستاگرام به‌دلیل اعتیادآوربودن، زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا می‌رود - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: اینستاگرام به‌دلیل اعتیادآوربودن، زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا می‌رود

مریوانی توضیح می‌دهد: امتیاز مَنِکس فراتر از یک تخفیف است و در اپلیکیشن بامن روش‌های متنوع و جذابی برای خرج مَنِکس وجود دارد مثلا تبدیل به وجه نقد، خرید کالا، خرید کد اعتبار خدمات و پلتفرم‌ها ، پرداخت قبوض خدماتی نمونه‌ای از این روش‌ها هستند.

فراهم سازی زیرساخت‌های برگشت وجه

مدیرعامل بامن ادامه می‌دهد: طبق اطلاعات و آمار رسمی متوسط در آمد ایرانیان در سال های گذشته عددی بین ۴ تا ۱۳ میلیون را نشان می‌دهد و از آنجا که تقریبا هفتاد درصد درآمد هر خانواده صرف هزینه های روزانه و اساسی می شود ما در مجموعه بامن سازوکاری را فراهم کردیم تا هر کاربر با استفاده از اپلیکیشن بامن بتواند تا ۱۵ درصد از هزینه‌های روزانه خودش را در قالب کش‌بک پس بگیرد.

طبق گفته مریوانی منکس امتیاز باشگاه بامن و همان برگشت وجه است که معادل ۱۰ تومن است که بعد از هر خرید به کیف پول کاربر در اپلیکیشن واریز می‌شود. کاربر می‌تواند با جمع‌آوری مَنِکس آن را به روش‌های مختلفی هزینه کند مثل تبدیل به پول نقد و واریز به کارت بانکی، دریافت شانس قرعه کشی، خرید کالا بدون پرداخت وجه نقد و تنها با پرداخت از امتیاز منکس از فروشگاه های عضو بامن، خرید کد اعتبار، خرید شارژ، پرداخت قبوض.

چالش نبود آگاهی و شناخت کاربران

مریوانی تشریح می‌کند: با توجه به تازگی موضوع کش‌بک(بازگشت وجه) در ایران و نبود آگاهی از وجود این سرویس به عنوان روش جدید گرفتن تخفیف از هر خرید، یکی از جدی‌ترین چالش‌ها، فرهنگ و آگاهی نحوه استفاده و ارزش‌های حاصل از عضویت آن برای کاربر است. استفاده از تخفیف شاید بخش مهمی از فرهنگ خرید مردم نه تنها در ایران بلکه در هر جامعه‌ای با هر مدل اقتصادی و سطح درآمدی است. این در حالیست که کاربران با عضویت در اپلیکیشن بامن در یک فرآیند بسیار ساده و شفاف می توانند تا ۲۰ درصد تخفیف، از کلیه هزینه‌های روزانه خود را پس بگیرند. با توجه به این موضوع، مهمترین چالش پیش روی بامن فرهنگ‌سازی نحوه عضویت و استفاده مخاطب از پلتفرم کش‌بک(بازگشت وجه) است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.