جستجو
برای جستجو متن مورد نظر وارد کنید و Enter بزنید برای بستن Esc بزنید.
«پتزی» به عنوان استارتآپی که به تازگی در حوزه حیوانات خانگی و دامپزشکی شروع به کار کرده حدود دو نیم میلیارد سرمایه گذاری انجام داده و مدعی است مشکلات بزرگ کسانی که حیوانات خانگی دارند را در قسمت فروش و مشاوره سوپر اپلیکیشن خود میتواند حل کند.
به گزارش پیوست؛ مهدی مهدی زاده مدیر عامل و بنیان گذار اپلیکیشن تازه تاسیس «پتزی» گفت: نسخه اولیه پت زیپ خرداد ۱۴۰۲ منتشر شده و در نهایت آذر ۱۴۰۲ در مارکتها با همکاری نمایشگاه اپکس رونمایی شد اما ایده پتزیپ مربوط به شهریور ۱۴۰۰ است.
او درباره میزان احتیاج جامعه به این سوپر اپلیکیشن حیوانات گفت: طبق آمار سازمان دامپزشکی در جمعیت ۸۹ میلیونی ایران به ازای هر ۱۰ نفر یک نفر صاحب حیوان خانگی است که حیوانات خانگی آنها در دسته بندیهای جوندگان و پرندگان و… قرار میگیرد. پیشبینی میکنیم این آمار به دلیل افزایش زندگیهای مجردی و جایگزین شدن حیوانات خانگی رو به افزایش باشد. گفتنی است که این آمار متعلق به تمام حیوانات خانگی است؛ درواقع در تهران و شهرستانها آمار سگ و گربه به عنوان حیوان خانگی به ۶ تا ۸ میلیون قلاده میرسد.
مهدیزاده درباره سرمایه اولیه راهاندازی این سوپر اپلیکیشن گفت: هزینهای که تاکنون برای این اپلیکیشن صرف شده حدود بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که این سرمایهگذاری توسط هیات مدیره انجام شده و هنوز هیچ گونه جذب سرمایه از سرمایهگذاران جدید وارد چرخه تاسیس پتزپ نشده.
جرقه ایده پتزی در جلسات مشاوره من برای یک تولیدی حوزه سگ و گربه زده شد. در میان پتشاپهای دیگر و اپلیکشنهای مختلف جای خالی سوپر اپلیکیشنی که به تمامی نیازهای افراد دارای حیوان خانگی دارند را احساس کردم.
در واقع در حوزه دامپزشکی و حیوانات خانگی، اکثر اپلیکیشنها مربوط به یک پت شاپ خاص است یا در مرحله مشاوره دادن درباره پتهای خانگی متوقف شده اند. ما سعی کرده ایم در این اپلیکیشن، بازارگاه را در کنار خدمات اجرایی کنیم.