ارتباط با ما
09392116387

ادوبی از ابزارهای هوش مصنوعی در Premiere Pro رونمایی کرد

ادوبی در حال توسعه یک مدل ویدئویی هوش مصنوعی تولیدکننده برای خانواده فایرفلای خود است که مجموعه ابزارهای جدیدی را به نرم افزار ویرایش ویدئو Premiere Pro اضافه می کند. این ابزارهای جدید فایرفلای، همراه با برخی ادغام های پیشنهادی با شرکت های شخص ثالث مانند Runway، Pika Labs و OpenAI’s Sora، به کاربران پریمیر پرو امکان می دهد تا با استفاده از توضیحات متنی (مشابه ویژگی پرکننده تولیدکننده فتوشاپ) ویدیو تولید کنند، اشیاء را اضافه یا حذف کنند و طول کلیپ های ویدیویی را افزایش دهند.

برخلاف بسیاری از اظهارات قبلی ادوبی در مورد فایرفلای، تاریخ انتشار خاصی – برای نسخه بتا یا نهایی – برای ابزارهای جدید تولید ویدیوی این شرکت تعیین نشده است، تنها گفته شده که آنها “در سال جاری” عرضه خواهند شد. در حالی که این غول نرم افزار خلاقانه قابلیت های مدل ویدیویی اختصاصی خود را در یک ویدیوی نمایشی اولیه به نمایش گذاشت، برنامه های ادوبی برای ادغام Premiere Pro با مدل های هوش مصنوعی از سایر ارائه دهندگان هنوز نهایی نشده است.

1714414566 500 اثر هنری در سبک تنگل‌ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: 500 اثر هنری در سبک تنگل‌

ادوبی ادغام هوش مصنوعی با شرکت های شخص ثالث در پیش نمایش ویدیویی خود را “اولین کاوش” از پتانسیل این فناوری در “آینده” معرفی می کند. به گفته ادوبی، هدف این است که به کاربران Premiere Pro انتخاب بیشتری داده شود تا بتوانند از مدل‌هایی مانند Pika برای گسترش فیلم‌ها یا Sora و Runway AI هنگام تولید B-roll برای پروژه‌های خود استفاده کنند. ادوبی همچنین اشاره می کند که برچسب های اعتبار محتوای آن را می توان روی این کلیپ های تولید شده اعمال کرد تا مشخص شود کدام مدل های هوش مصنوعی برای تولید آنها استفاده شده است.

با این حال، صرف نظر از اینکه این فرایند چقدر طول بکشد، به نظر می رسد روی آوردن به مشارکت با شرکت‌های هوش مصنوعی شخص ثالث تصمیمی استراتژیک باشد. به نظر می رسد قابلیت های نسل جدید ارائه شده توسط OpenAI’s Sora از سایرین پیشی گرفته است – بسیار فراتر از پیش نمایش اولیه ای که ادوبی از مدل ویدیویی آینده Firefly خود ارائه کرد.

در همین حال، مزیت اصلی ادوبی نسبت به رقبا، ادغام مدل‌های فایرفلای اختصاصی خود در اکوسیستم نرم‌افزاری‌اش است که هم‌اکنون به طور گسترده توسط متخصصان حوزه‌ی خلاقیت مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر می رسد ادغام مدل‌های هوش مصنوعی شخص ثالث هم به نفع حفظ جایگاه ادوبی و هم برای شرکت‌های هوش مصنوعی که می‌خواهند ابزارهای خود را برای متخصصان خلاق که در غیر این صورت به یک برنامه اختصاصی جداگانه مراجعه نمی کنند، در دسترس قرار دهند، یک اقدام هوشمندانه باشد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.