ارتباط با ما
09392116387

آلودگی هوا مخاطبان فیلیمومدرسه را ۲۰ درصد افزایش داد

آلودگی هوا مخاطبان فیلیمومدرسه را ۲۰ درصد افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، آلودگی هوا در ماه پاییز و تعطیلی و مجازی شدن مدارس به افزایش ۲۰درصدی کاربران «فیلیمو مدرسه» منجر شد که علوم تجربی، ریاضی و از ربات بپرس در صدر پربازدیدهای آذرماه بی‌هوا قرار بگیرند. در دوهفته گذشته و روزهای افزایش آلودگی هوا در آذرماه که مدارس برخی از استان‌های کشور تعطیل و یا مجازی برگزار شدند، میزان استفاده دانش‌آموزان از فیلیمومدرسه بیش از ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد.

«فیلیمومدرسه» همزمان با شروع آلودگی‌های هوا، پویش «بی‌هوا» را در سراسر کشور اجرا کرد که بر اساس آن دانش‌آموزان پایه‌های اول تا نهم می‌توانستند در روزهای آلودگی به صورت رایگان و به مدت یک هفته به مرور و یادگیری درس‌های عقب‌افتاده بپردازند.

اینستاگرام به‌دلیل اعتیادآوربودن، زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا می‌رود - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: اینستاگرام به‌دلیل اعتیادآوربودن، زیر ذره‌بین اتحادیه اروپا می‌رود

  • آمارها نشان می‌دهد که در پایان دور اول این پویش که تا پایان آذرماه فعال است، میزان استفاده از فیلیمومدرسه بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است. همچنین بیشترین میزان استفاده مربوط به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است که بیشترین روزهای برگزاری مجازی و تعطیلی برگزاری حضوری را تجربه کردند.

علاوه بر این، «علوم تجربی» سوم ابتدایی، «ریاضی» اول ابتدایی و همینطور «از ربات بپرس» در بخش مهارتی از جمله پربازدیدترین عناوین آذرماه فیلیمومدرسه بودند.

دانش‌آموزان پایه اول تا نهم می‌توانند تا پایان آذرماه با وارد کردن کد Bihava در سایت فیلیمومدرسه، از امکان استفاده رایگان برنامه‌های این مدرسه اینترنتی استفاده کنند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.