ارتباط با ما
09392116387

یک ایرانی برنده جایزه بهترین تئوری برندینگ در کنفرانس جهانی WBFC

در پنجمین کنفرانس جهانی برندینگ (WBFC)، تئوری ارائه‌شده توسط یک طراح ایرانی به عنوان «بهترین تئوری سال ۲۰۲۴» انتخاب شد.

آقای احسان یزدانی از ایران، با تئوری خود با عنوان «دایناسور آبی»، پس از بررسی دقیق ۳۵ اثر شامل مقالات، تئوری‌ها و ایده‌های ارسالی توسط هیئت داوران برجسته از دانشگاه‌های معتبر، موفق به کسب مقام اول این رویداد شد.

«دایناسور آبی» با رویکردی نوآورانه به نقش محوری برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفه‌ای در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، در میان انبوهی از آثار ارسالی درخشید. این تئوری با معرفی مفاهیم جدید، توجه هیئت داوران را به خود جلب کرد و بر ماهیت ضروری برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفه‌ای در موفقیت سازمان‌های امروزی تاکید نمود.

هیئت داوران همچنین از احسان یزدانی برای حضور به عنوان داور در ششمین کنفرانس جهانی WBFC که سال آینده در ابوظبی برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورده است.

1718863841 کمپین تویوتا نگذارید خودرویتان علیه شما بچرخد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: کمپین تویوتا: نگذارید خودرویتان علیه شما بچرخد!

یک ایرانی برنده جایزه بهترین تئوری برندینگ در کنفرانس جهانی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیویک ایرانی برنده جایزه بهترین تئوری برندینگ در کنفرانس جهانی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
یک ایرانی برنده جایزه بهترین تئوری برندینگ در کنفرانس جهانی WBFC 1

«دایناسور آبی» فراتر از یک تئوری

طبق نظر هیئت داوران این رویداد، «دایناسور آبی» فراتر از یک تئوری، گواهی بر ماهیت در حال تحول برندینگ است. کاوش این تئوری در رفتارهای فردی و گنجاندن آداب رفتار به عنوان اجزای جدایی‌ناپذیر از برندسازی، تأثیر عمیقی بر هیئت داوران گذاشته است. لازم به ذکر است که دو نفر از اعضای هیئت داوران متخصص منابع انسانی هستند و تاکید تئوری بر برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفه‌ای در محیط‌های سازمانی به طور ویژه‌ای مورد توجه آن‌ها قرار گرفت.

imageimage 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.