جستجو
برای جستجو متن مورد نظر وارد کنید و Enter بزنید برای بستن Esc بزنید.
در پنجمین کنفرانس جهانی برندینگ (WBFC)، تئوری ارائهشده توسط یک طراح ایرانی به عنوان «بهترین تئوری سال ۲۰۲۴» انتخاب شد.
آقای احسان یزدانی از ایران، با تئوری خود با عنوان «دایناسور آبی»، پس از بررسی دقیق ۳۵ اثر شامل مقالات، تئوریها و ایدههای ارسالی توسط هیئت داوران برجسته از دانشگاههای معتبر، موفق به کسب مقام اول این رویداد شد.
«دایناسور آبی» با رویکردی نوآورانه به نقش محوری برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفهای در کسبوکارهای کوچک و متوسط، در میان انبوهی از آثار ارسالی درخشید. این تئوری با معرفی مفاهیم جدید، توجه هیئت داوران را به خود جلب کرد و بر ماهیت ضروری برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفهای در موفقیت سازمانهای امروزی تاکید نمود.
هیئت داوران همچنین از احسان یزدانی برای حضور به عنوان داور در ششمین کنفرانس جهانی WBFC که سال آینده در ابوظبی برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورده است.
«دایناسور آبی» فراتر از یک تئوری
طبق نظر هیئت داوران این رویداد، «دایناسور آبی» فراتر از یک تئوری، گواهی بر ماهیت در حال تحول برندینگ است. کاوش این تئوری در رفتارهای فردی و گنجاندن آداب رفتار به عنوان اجزای جداییناپذیر از برندسازی، تأثیر عمیقی بر هیئت داوران گذاشته است. لازم به ذکر است که دو نفر از اعضای هیئت داوران متخصص منابع انسانی هستند و تاکید تئوری بر برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفهای در محیطهای سازمانی به طور ویژهای مورد توجه آنها قرار گرفت.
دیدگاهتان را بنویسید!
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.