ارتباط با ما
09392116387

پونیشا از لوگو و تگ‌لاین جدید خود رونمایی کرد

پونیشا از لوگو و تگ‌لاین جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی پونیشا، بازار فریلنسینگ در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده و این شرکت تلاش کرده با ایجاد تغییرات گسترده در پلتفرم خود، بستر مناسبی جهت همکاری و تعامل کارآمد در اختیار فریلنسرها و کارآفرینان قرار دهد.

مسعود حمیدزاده ، مدیرعامل پونیشا درباره چرایی این تغییر گفت : «ما در پونیشا همواره تلاش کرده‌ایم که نقطه‌ی اتصال فریلنسرها و کارآفرینان باشیم . از این رو، با ارتقا زیرساخت‌های شرکتی و توسعه نسخه آزمایشی وب‌سایت جدید مطابق بر نیازمندی‌های کاربران ، سعی کردیم نقش پررنگ‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم.»

علی مقصود، مدیر مارکتینگ پونیشا هم درباره انتخاب « کار نشد نداره» به عنوان تگ‌لاین جدید پونیشا گفت : در برند رفرشینگ پونیشا ، تلاش ما تغییر جایگاه برند در ذهن مخاطبان به نحوی است که بتوانیم تغییر استراتژی پونیشا از وب‌سایتی برای انجام به صرفه‌ پروژه ، به سمت بستری جهت دسترسی و انجام کار با برترین استعدادها را با مخاطبان به اشتراک بگذاریم . در این مسیر ، یکی از المان‌های تاثیرگذار برند که به ما کمک کرد تگ‌لاین بود.

« نگار خاکسارپور »، مدیر هنری پونیشا هم درباره تغییرات بصری این برند رفرشینگ گفت : در راستای محقق کردن ارزش‌های جدید برند پونیشا ، نیاز به نمایش هویت بصری شفاف‌تری داشتیم . ما برای «ارتباط مخاطب با برند پونیشا » ارزش قائل می‌شویم تا جایگاه برند پونیشا در ذهن مخاطب ماندگار شود. ما در طرح‌های گرافیکی به استفاده از رنگ اصلی پایبندیم تا در ذهن مخاطب با رنگ سبز شناخته شویم.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.