ارتباط با ما

نگاهی به بازار دوره‌های قصه‌گویی دیجیتالی؛‌ ارقام چه می‌گویند

نگاهی به بازار دوره‌های قصه‌گویی دیجیتالی؛‌ ارقام چه می‌گویند - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیونگاهی به بازار دوره‌های قصه‌گویی دیجیتالی؛‌ ارقام چه می‌گویند - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

تحریریه پیوست

ارقام چه می‌گویندارقام چه می‌گویند

پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار دوره‌های قصه‌گویی دیجیتالی طی سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۸ حدود ۲۶۷.۸۴ میلیون دلار باشد که نشانگر نرخ رشد مرکب سالانه ۹.۸۷ درصد است. این گزارش نگاهی جامع به بازار دوره‌های قصه‌گویی دیجیتالی می‌اندازد و پیش‌بینی‌هایی برای این صنعت پیشنهاد می‌دهد. این پیشنهادها بر اساس نوع تعیین می‌شوند؛ یعنی با مدرک، بدون مدرک و گواهینامه. علاوه‌براین، کاربر نهایی را دانشجوهای نهادی می‌نامیم و مناطق آمریکای شمالی، آسیا-اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه و آفریقا و آمریکای جنوبی را پوشش می‌دهیم. این گزارش اندازه بازار، داده‌های قدیمی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ و برآوردهای آینده را ارائه می‌دهد. ارزش هر یک از این موارد بر اساس میلیون دلار آمریکا بازنمایی می‌شود. بازیگران کلیدی شرکت‌ها راهبردهای متنوعی را پیاده‌سازی می‌کنند، از جمله اتحاد راهبردی، همکاری، ادغام و تملک، بسط جغرافیایی و راه‌اندازی سرویس یا محصول. هدف این است که حضور این شرکت‌ها در رشد و پیش‌بینی بازار بیشتر شود. آلفابت- این شرکت دوره‌های قصه‌گویی دیجیتالی را از طریق یکی از زیرمجموعه‌های گوگل به نام Storytelling ارائه می‌دهد. این پلتفرم از کد استفاده می‌کند تا داستان‌های سرگرم‌کننده و تعاملی تعریف کند. همچنین این پلتفرم با تشویق دانشجویان برای روایت روزانه یک داستان منحصربه‌فرد بر خلاقیت تاکید می‌کند. گزارش بازار دوره‌های قصه‌گویی دیجیتالی همچنین شامل تحلیل‌های جامعی از فضای رقابتی بازار و اطلاعات درباره ۲۰ شرکت در بازار می‌شود؛ از جمله: دانشگاه امبدکار در دهلی، کورسرا، D and AD، edX LLC، آکادمی دبیر اروپایی SRL، FutureLearn Ltd.، دانشگاه هاروارد، آکادمی خان، پلی‌تکنیک نانیانگ، دانشگاه فناوری کوئینزلند، دانشگاه RMIT، دانشگاه ملبورن، والت‌دیزنی، یودمی، دانشگاه آدلاید، دانشگاه کالیفرنیا برکلی، دانشگاه هنر لندن، دانشگاه وست‌مینستر، دانشگاه ولونگونگ. شرکت‌ها را به‌ صورت کیفی و کمی تحلیل کردیم تا به مشتریان کمک کنیم محیط کسب‌وکار بزرگ‌تر را درک کنند و با نقاط قوت و ضعف بازیگران کلیدی تحقیقات و رشد بازار آشنا شوند. داده‌ها به ‌صورت کیفی تحلیل می‌شوند تا…

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.