ارتباط با ما
09392116387

نور، صدا، اپل؛ خیز غول فناوری برای فتح قله‌های صنعت سینما

با اینکه سینماداران از ورود کوپرتینویی‌ها به این صنعت در پوست خود نمی‌گنجند، برخی از استودیو‌های هالیوودی که با فشار‌های اقتصادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، از تأثیر بودجه‌ی به‌ظاهر نامحدود اپل بر این صنعت ابزار نگرانی کرده‌اند.

یکی از مدیران صنعت سینما می‌گوید: «اپل با هزینه‌هایی فیلم می‌سازد که فکر نمی‌کنم استودیو‌های سنتی بتوانند ازپسِ پرداختش بربیایند.» او اشاره کرد: «این موضوع به جنبه‌های کلی اقتصادی فیلم‌سازی ضربه می‌زند؛ چراکه قیمت همه‌چیز را افزایش می‌دهد.»

نکته‌ی مهم اینکه شرکت صاحب برند آيپد بی‌گدار به آب نزده است؛ چراکه هوشمندانه با استودیو‌های به‌نامی چون پارامونت و سونی و یونیورسال همکاری می‌کند تا از تجارب آن‌ها در بازاریابی و توزیع بهره ببرد. بدین‌ترتیب، فیلم‌های اپل به کمپین‌های تبلیغاتی لازم برای ایجاد سر‌وصدا و جذب مخاطب دست پیدا می‌کنند.

اورانوس و نپتون از آنچه فکر می‌کنیم ساخته نشده‌اند - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: اورانوس و نپتون از آنچه فکر می‌کنیم ساخته نشده‌اند

نیلز جول، تهیه‌کننده‌ی اجرایی Killers of the Flower Moon، بر این باور است که تیم کوک انگیزه‌هایی فراتر از اعداد و ارقام دارد و هدف واقعی‌اش، ایجاد تأثیری فرهنگی است. او گفت: «تیم بر تأثیر تماشای فیلم‌ها در سینما در فرهنگ ما واقف است.»

در‌حالی‌که دیگر استریمر‌ها چون آمازون نیز در حال پذیرش قوائد سنتی اکران در سینما هستند، نتفلیکس، تنها بازیگر بزرگی است که دربرابر این موج تغییر ایستادگی می‌کند. هم‌زمان که اپل به فرصتی مثال‌زدنی برای ترکیب فناوری‌های جدید با جادوی قدیمی هالیوود چنگ می‌زند، موفقیت Killers of the Flower Moon در باکس آفیس، فصلی تازه در جاه‌طلبی‌های هنری کوک و آینده‌ی شرکتش در سینما رقم خواهد زد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.