ارتباط با ما
09392116387

موزیک‌ ویدیوها در بعضی از کشور‌ها به اسپاتیفای اضافه می‌شوند

اسپاتیفای در برخی از کشور‌ها بخش موزیک ویدیو را به اپلیکیشن‌های موبایل و دکستاپ خود اضافه می‌کند. این بخش در کتابخانه موسیقی شرکت ادغام شده و شما می‌توانید به راحتی بین موزیک ویدیو و موسیقی در اپلیکیشن‌ها جابجا شوید. این قابلیت تنها برای مشترکان پریمیوم اسپاتیفای قابل دسترسی است.

به گزارش پیوست به نقل از تک‌کرانچ، در حال حاضر این قابلیت تنها در ۱۱ بازار منتخب عرضه می‌شود. اهداف اولیه اسپاتیفای در حال حاضر یازده کشور برزیل، کلمبیا، آلمان، اندونزی، ایتالیا، کنیا، هلند، لهستان، فیلیپین، سوئد و انگلستان هستند.

اسن گارمارک، نایب‌رئیس بخش تجربه بین‌المللی مشتریان، در ایمیلی در این باره گفت: «در این عرضه بتا، ما این بازارها را بر اساس چند ملاک از جمله ابعاد بازار و محتوای بومی انتخاب کردیم… منتظر باشید زیرا امیدواریم تا کاتالوگ موزیک ویدیو‌ها را توسعه دهیم و دسترسی به آن را برای کشورهای بیشتری فراهم کنیم.»

البته علاوه بر حضور در یکی از کشور‌های منتخب، برای دسترسی به این بخش به اشتراک پریمیوم اسپاتیفای نیاز دارید.

برای دسترسی به بخش ویدیو‌ها نیاز به جستجوی مستقیم یا مرور یک بخش جداگانه در اپلیکیشن نیست و می‌توانید از بخش «Now Playing» به آنها دسترسی پیدا کنید. وقتی به آهنگی که موزیک ویدیو داشته باشد گوش می‌کنید می‌توانید با فشردن دکمه «Switch to Video» از موسیقی به ویدیو منتقل شوید.

پس از فشردن این دکمه موزیک ویدیو از آغاز برای شما پخش می‌شود و با چرخاندن گوشی هم تمام صفحه را پر می‌کند.

باگ عجیب برطرف شد؛‌ احتمالاً حالا می‌توانید ویندوز ۱۰ را - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: باگ عجیب برطرف شد؛‌ احتمالاً حالا می‌توانید ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۱ ارتقا دهید

اسپاتیفای برای عرضه این قابلیت با شرکت شخص ثالثی همکاری نکرده است و شرکت مستقیما این ویدیو‌ها را میزبانی و به کاربران عرضه می‌کند. همچنین از آنجایی که تنها مشترکان پریمیوم به این قابلیت دسترسی دارند، خبری هم از تبلیغات نیست.

در صورت تمایل به پخش موسیقی در پس زمینه نیز می‌توانید با دکمه «Switch to Audio»، آن را به صورت موسیقی در پس زمینه پخش کنید و در صورتی که ویدیو به پایان برسد، اسپاتیفای گزینه بعدی را تنها به صورت صوتی پخش می‌کند.

در اپلیکیشن دکستاپ، موزیک ویدیو‌ها در ستون سمت راست و در کنار اطلاعات موزیک فعلی گنجانده شده‌اند. به گفته اسپاتیفای، این قابلیت به تلویزیون‌ها نیز اضافه می‌شود.

به گفته گارمارک: «در عرضه اولیه بتا، ما کارمان را با زیرمجموعه محدودی از یک کاتالوگ کامل آغاز می‌کنیم که هزاران موزیک ویدیو در آن جا گرفته است. در این زیرمجموعه، قصد داریم تا طیف وسیعی از سبک‌ها و هنرمندان بازار منتخب را در اولویت قرار دهیم.»

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.