جستجو
برای جستجو متن مورد نظر وارد کنید و Enter بزنید برای بستن Esc بزنید.
مدیرعامل گروه آچاره درباره ورود به بورس این گروه اعلام کرد: صحبتهای اولیه این فرآیند انجام شده و زمینههای اولیه ورود به بورس فراهم شده است و آنها به صورت جدی این فرآیند را دنبال میکنند. طبق گفته تاجالدین با توجه به سختیهای این مسیر آچاره در حال حاضر در اواسط این راه قرار دارد و آنها امیدوارند امسال بتوانند به مرحله درج نماد برسند.
به گزارش پیوست حامد تاجالدین مدیرعامل گروه آچاره در نشست خبری روز جهانی کارگر و مراسم قدردانی از کارگران برتر این پلتفرم اعلام کرد: آچاره بالغ بر ۱۵۰ هزار متخصص در شهرها و کلان شهرهای مختلف ایران دارد و بیش از ۲ میلیون کاربر از پلتفرم آچاره استفاده میکنند.
طبق گفته تاجالدین تقریبا سالی یک میلیون سفارش روی پلتفرم آچاره انجام میشود و متخصصان میتوانند از پلتفرم آچاره برای عرضه خدمات خود به مشتریان بهرهمند شوند.
تاجالدینی در زمینه توسعه فعالیتهای آچاره نیز گفت: ابتدای کار آچاره از سال ۹۵ با فعالیتهایی در رستههای حوزه نظافت و تعمیرات منزل شروع شد و ما کم کم خدمات بیشتری را به پلتفرم اضافه کردیم. لوازم خانگی، تندرستی، پزشکی، اسباب کشی که تازهترین سرویس ما حوزه بازسازی و نوسازی است.
تاجالدین تمایز آچاره را توجه ویژه این پلتفرم روی تجربه کاربری کاربران دانست و گفت فعالیت آچاره محدود به پیدا کردن متخصص مناسب نیست.
تاجالدین همچنین در پاسخ به پیوست در زمینه تغییرات آچاره پس از سرمایهگذاری کیسون به عنوان سرمایهگذاری متفاوت در حوزه استارتآپی گفت: خوشبختانه پس از سرمایهگذاری کیسون در گروه اتفاقات خوبی رخ داد و ما توانستیم به صورت حرفهای و مجزا روی حوزه بازسازی و نوسازی منزل متمرکز شویم. تا یک ماه آینده از این محصول متفاوت رونمایی میشود.
مدیرعامل گروه آچاره در این باره توضیح داد: تا یک ماه آینده و برای اولین بار در آچاره موضوع محدود به ثبت درخواست بازسازی و نوسازی نخواهد بود و امکان دیدن سبکهای مختلف بازسازی و ایدههایی برای بازسازی نیز به مشتریان نمایش داده میشود. این محصول جدید جزئی از برنامه سرمایهگذاری کیسون با همکاری آچاره بوده است و تا یک ماه آینده لانچ خواهد شد و ما متمرکزتر روی نوسازی و بازسازی ساختمان فعال خواهیم شد و امکان صفر تا صد بازسازی و نوسازی روی پلتفرم امکانپذیر است.
تاجالدین همچنین در پاسخ به پیوست مبنی بر ارائه گزارش سالانه گفت: از سال گذشته روی ارائه گزارش عملکرد هفت ساله خود متمرکزیم و از سال ۱۴۰۲ آن را جدیتر دنبال میکنیم. اما با توجه به جزئیات دادهها و نحوه روایت احتمالا این کار تا آخر خرداد ماه ۱۴۰۳ طول خواهد کشید.
او در زمینه دیتاهای جالب توجه آچاره نیز گفت بدون ذکر رسته و فقط با این اشاره که متخصص در حوزه بازسازی منزل نبوده است میتوانم بگویم ما متخصصی داشتهایم که در سال ۱۴۰۲ توانسته دو میلیارد و دویست و شصت میلیون تومان درآمد داشته باشد یا مبلشویی بوده است که از آبان ۱۴۰۲ تا اسفند ۱۴۰۲ سیصد میلیون کسب درآمد کرده است.
مدیرعامل گروه آچاره همچنین در پاسخ به پیوست درباره ورود به بورس آچاره توضیح داد: صحبتهای اولیه این فرآیند انجام شده و زمینههای اولیه ورود به بورس فراهم شده است. قطعا برنامه ورود به بورس را جدی دنبال میکنیم و خوشبختانه از همکاران حوزه پذیرش بازخوردهای خوبی دریافت کردهایم و زمینهسازیهای آن بعد از ورود کیسون انجام شده است. اما بالاخره مسیر ورود به بورس سخت است و میتوانم بگویم اواسط این راه هستیم و امیدواریم امسال حداقل به پذیرش برسیم و با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه قرار داریم شاید امسال به درج نماد هم برسیم.
تاجالدین همچنین در زمینه چالشهای شناسایی متخصصان توضیح داد: یکی از چالشهای جدی ما شناخت کانالهایی است که دسترسی ما را به متخصصان فراهم کند. ما در ذات خود یک سوپر اپ هستیم و حدود ۳۰۰ رسته سرویس داریم که اگر آنها را در دستهبندیهای بزرگتر قرار دهیم به هشت حوزه بزرگ میرسیم که تک به تک این کانالها متفاوتند. کانال دسترسی ما به کارگران فعال در حوزه اسبابکشی با تعمیر لوازم خانگی فرق میکند برخی را در شبکههای اجتماعی و برخی را باید کاملا سنتی بیابیم. از مراکز خرید گرفته تا مترو یا دیتابیس دانشجویان فنی حرفهای و گاهی اینکه همکاران ما حضوری به سراغ کارشناسان و مغازهها میروند و ما باید برای یک به یک آنها جداگانه برنامهریزی کنیم.
تاجالدین همچنین درباره چالش با بخش سنتی نیز توضیح داد: ما تا کنون هیچ چالشی با بخش سنتی نداشتهایم چون ما فقط بستر کسب درآمد حوزه سنتی هستیم و مزایا و دسترسی به مشتریان بیشتر و کسب درآمد بیشتر را برایشان فراهم میکنیم.
ما در واقع بازوی بازاریابی و مارکتینگ متخصصان هستیم و بازارشان را بهبود میدهیم. برایشان کلاسهای آموزشی مثل مشتری مداری و فروش میگذاریم و مزایایی که آنها ما را به چشم رقیب نمیبیند چون در واقعیت آچاره یک بستر برای بازیگران فضای سنتی است که بتوانند بیزینس خود را توسعه دهند.
بهمن امام، مدیرعامل آچاره نیز در بخش کوتاهی به موضوع اهمیت نیروهای انسانی در این پلتفرم پرداخت و گفت: امسال آچاره به عنوان یک شرکت دانشبنیان نوآور شناخته شد و گرچه دو و نیم میلیون کاربر با آچاره کار میکنند اما در اصل این مربوط به دو و نیم میلون خانوار است چون یک کاربر اغلب نه فقط برای خودش که برای برای خانواده خودش خدمات میگیرد. امام به موضوع درک متقابل کارگران و مشتریان هم اشاره کرد و در جمع کارگران برتر این پلتفرم از آنها خواست به این نکته توجه کنند که فشار اقتصادی روی تمام مردم ایران وجود دارد.
سلمان دانشور معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان تهران هم در این مراسم خبر از همکاریهای جدید و گسترده کمیته امام با کارگران آچاره داد و از بحث تخفیفات بیمهای برای کارگران این پلتفرم سخن گفت.
دیدگاهتان را بنویسید!
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.