ارتباط با ما
09392116387

مخاطبان اصلی VODها گروه‌های سنی ۳۰ تا ۴۵ سال هستند

مخاطبان اصلی VODها گروه های سنی ۳۰ تا ۴۵ سال هستند و بیشتر از ۶۲ درصد از کاربران ایرانی، فیلیمو را به عنوان برند اصلی در حوزه شبکه نمایش خانگی می‌شناسند.

به گزارش آژانس تحقیقات بازار NexLooks بخش اول گزارش «عادات رسانه شبکه نمایش خانگی» منتشر شد. شبکه نمایش خانگی در سال های اخیر، با رشد چشمگیری از نظر تعداد کاربر همراه بوده و توجه شرکت ها را به عنوان یک کانال تبلیغاتی، جلب کرده است.
این گزارش در خصوص «شبکه نمایش خانگی مبتنی بر پرداخت اشتراک» یا SVOD صحبت می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که مخاطبان اصلی آن، گروه های سنی ۳۰ تا ۴۵ سال هستند. در واقع، شبکه نمایش خانگی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات برندهای پریمیوم و Upper Class محسوب می‌شود که گروه هدف آنها رده‌های سنی میانی است.

سه بازیگر اصلی در حوزه SVOD حضور دارند که شامل فیلیمو، فیلم نت و نماوا هستند. بررسی شاخص های عملکرد برند به خوبی نشان می‌دهد که فیلیمو، با اختلاف به عنوان برند برتر در این حوزه شناخته می شود و بیشتر از ۶۲ درصد از کاربران، آن را به عنوان برند اصلی در حوزه شبکه نمایش خانگی معرفی کرده اند. بر اساس داده‌های دی ماه ۱۴۰۲؛ فیلم نت توانسته از منظر اغلب شاخص های برند، به رتبه دوم دست یابد.

سریال زخم کاری ۲ و پوست شیر؛ به عنوان پربیننده ترین محتوای شبکه نمایش خانگی شناخته می شوند (با ضریب نفوذ بیشتر از ۵۰ درصد)
همچنان بعد از گذشت سال ها، محبوب ترین محتوای شبکه نمایش خانگی از منظر نسل Z، سریال قورباغه است و موفق ترین محتوای شبکه نمایش خانگی از منظر تنوع مخاطبان، برنامه «صداتو» بوده است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.