ارتباط با ما

لوگوی کوکاکولا چه بلایی سرش آمده؟!

شرکت کوکاکولا اخیراً با رویکردی پیشروانه، اقدام به بازآفرینی جسورانه لوگوی شناخته شده خود نموده است. این اقدام در راستای کمپین «بازگرداندن برای بازیافت» (Recycle Me) صورت گرفته و با هدف تشویق مصرف‌کنندگان به بازیافت پسماند، لوگوی نمادین شرکت را دستخوش تغییراتی کرده است.

کوکاکولا چه بلایی سرش آمده؟ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیوکوکاکولا چه بلایی سرش آمده؟ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
لوگوی کوکاکولا چه بلایی سرش آمده؟! 1

این تغییر ظاهری، ممکن است در نگاه اول زیر پا گذاشتن اصول طراحی لوگو به نظر برسد. با این حال، این ابتکار هوشمندانه با در نظر گرفتن شهرت جهانی لوگوی کوکاکولا، پیامی قدرتمند را به مخاطبان منتقل می‌کند.

لوگوهای به کار رفته در این کمپین، با الهام از قوطی‌های له شده، حالتی کج و معوج و تحریف‌شده به خود گرفته‌اند. این لوگوها نه با نرم‌افزارهای ویرایش تصویر، بلکه با استفاده از پرس‌های مکانیکی و جاروبرقی بر روی قوطی‌های واقعی شکل گرفته‌اند و تحریف واقعی لوگوی خوش‌نویسی‌شده کوکاکولا را به تصویر می‌کشند.

هر بیلبورد این کمپین، نسخه‌ای منحصر به فرد از لوگو را به نمایش می‌گذارد که حاصل له شدن یک قوطی واقعی است. این رویکرد خلاقانه، ترویج بازیافت را به شیوه‌ای ساده، مؤثر و جلب‌توجه کننده به ارمغان آورده است.

کمپین «بازگرداندن برای بازیافت» بر این فرض استوار است که مصرف‌کنندگان از اهمیت بازیافت آگاهند و نیازی به بیان مستقیم آن نیست. در عوض، این کمپین بازیافت را به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر و روزمره از مصرف نوشیدنی‌های بسته‌بندی‌شده به تصویر می‌کشد.

1728804642 فونت calcula تلاقی خط کوفی و طراحی فونت لاتین - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: فونت Calcula : تلاقی خط کوفی و طراحی فونت لاتین

1714022908 975 لوگوی کوکاکولا چه بلایی سرش آمده؟ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1714022908 975 لوگوی کوکاکولا چه بلایی سرش آمده؟ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
لوگوی کوکاکولا چه بلایی سرش آمده؟! 2

موفقیت این کمپین مرهون شناخت عمیق مخاطبان از لوگوی کوکاکولا است. حتی با وجود تحریف و کج‌ومعوج شدن، لوگو همچنان به راحتی قابل تشخیص است.

این کمپین با هدف همسو شدن با استراتژی «دنیایی بدون زباله» کوکاکولا طراحی شده است. کوکاکولا در تلاش است تا با قابل بازیافت کردن تمامی بسته‌بندی‌های خود تا سال ۲۰۲۵ و دستیابی به نرخ جمع‌آوری و بازیافت یک به یک تا سال ۲۰۳۰، به بحث‌های جنجالی پیرامون آسیب بسته‌بندی‌هایش به محیط زیست پاسخ دهد. به گفته آژانس ایگنی نیویورک، مستندی در خصوص فرآیند تولید این لوگوهای منحصربه‌فرد، اواخر ماه جاری به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع: +

imageimage 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.