ارتباط با ما
09392116387

زرین‌ پال از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

به گزارش روابط عمومی زرین‌ پال،از هویت بصری و لوگو جدید زرین‌پال با شعار «بدون مرز» در آستانه ۱۴ سالگی این شرکتِ ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، رونمایی شد.
زرین‌ پال با اشاره به انتزاعی بودن مفهوم مرز در ذهن انسان، لوگو جدید را در کنار هویت بصری تمام زیرمجموعه‌های خود، طیفی از رنگ‌ها و اشکال هندسی می‌داند که هر کدام برای توانمند کردن کسب‌وکارهای آنلاین و چرخاننده اقتصاد دیجیتال طراحی شده‌اند. به باور مدیران زرین‌ پال، امروز رنگ زرد همیشگی برند زرین‌پال، در کنار رنگ‌های دیگر معنا پیدا می‌کند و زمان بازطراحی و بازتعریف مرز‌هاست.

زرین‌ پال زرین‌ پال
زرین‌ پال از لوگوی جدید خود رونمایی کرد 1

لوگوی پیشین زرین پال

در بیانیه ری‌برندینگ زرین‌ پال با این سوال روبه‌رو هستیم که «هر معنایی برای مرز ساخته شود، آن را به یک مفهوم خوب یا بد، درست یا غلط، محدودکننده یا حافظ بقا و هر دو مفهوم رو‌به‌روی هم تبدیل می‌کند. اما آیا می‌توان مرز دقیقی بین آنها ساخت؟ آیا مرز دقیقی بین درست و اشتباه وجود دارد؟ یا اینکه ما با طیفی از درست‌ها و غلط‌ها مواجه هستیم. در نتیجه هر زمانی برای بازتعریف مرزهای ذهنی، زمان نوآوری است.»

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.