جستجو
برای جستجو متن مورد نظر وارد کنید و Enter بزنید برای بستن Esc بزنید.
مکزیکوسیتی، 1 آوریل 2024 – سونی پیکچرز با کمپین تبلیغاتی خلاقانه و طنزآمیز “بیلبورد دراز” برای اکران فیلم “گارفیلد: فرار از خانه” آماده می شود. این بیلبوردهای منحصر به فرد، با الهام از اشتهای سیری ناپذیر گارفیلد، به قدری بلند هستند که گویی گرسنگی این گربهی چاق و تنبل از یک بیلبورد معمولی هم فراتر رفته است!
در این کمپین، شاهد تصاویری از گارفیلد در حال خوردن غذاهای مختلف در اندازه های غول پیکر هستیم که به طرز هوشمندانه ای از لبه های بیلبورد آویزان شده اند. این ایده ی خلاقانه، توجه عابران را به خود جلب می کند و به خوبی حس طنز و سرگرمی فیلم جدید گارفیلد را به تصویر می کشد.
علاوه بر بیلبوردهای بلند، این کمپین شامل المان های تبلیغاتی دیگری مانند پوستر و تبلیغات تلویزیونی نیز می شود که همگی بر روی تم اشتهای سیری ناپذیر گارفیلد و ماجراجویی های او در فیلم جدید تمرکز دارند.
“بیلبورد دراز” توسط آژانس تبلیغاتی آرچر تروی برای سونی پیکچرز طراحی شده است. این کمپین در حال حاضر در سراسر مکزیک به نمایش گذاشته شده و تا زمان اکران فیلم “گارفیلد: فرار از خانه” ادامه خواهد داشت.
انتظار می رود این کمپین تبلیغاتی خلاقانه و سرگرم کننده، اشتهای تماشاگران را برای دیدن فیلم جدید گارفیلد تحریک کند و به موفقیت هر چه بیشتر آن در گیشه کمک کند.
دیدگاهتان را بنویسید!
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.