ارتباط با ما
09392116387

ایسنا، ایلنا و افکارنیوز پرچمدار انتشار رپورتاژ

طبق گزارش داده‌های رسانه‌های فعال در تریبون، بیش‌ترین تعداد رپورتاژها در سال ۱۴۰۱ به‌ترتیب در رسانه‌های ایسنا، ایلنا و افکارنیوز منتشر شده است. هم‌چنین بیش‌ترین تعداد انتشار رپورتاژ و درآمد رسانه‌ها به دسته‌بندی «خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری» اختصاص داشته است.

تریبون در گزارشی به ارائه داده‌هایی از رسانه های فعال در تریبون پرداخته است. طبق این گزارش تعداد رسانه‌های حاضر در پلتفرم تریبون با رشد ۲۵درصدی به بیش از ۱۸۰۰ رسانه رسیده است. دسته‌بندی «خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری» بیش‌ترین تعداد رسانه‌ها را به خود اختصاص داده و دسته‌بندی «فناوری و تکنولوژی» در جایگاه دوم قرار گرفته است. بیش‌ترین تعداد رپورتاژها در سال ۱۴۰۱ به‌ترتیب در رسانه‌های ایسنا، ایلنا و افکارنیوز منتشر شده است. هم‌چنین بیش‌ترین تعداد انتشار رپورتاژ و درآمد رسانه‌ها به دسته‌بندی «خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری» اختصاص داشته است.

ایسنا، ایلنا و افکارنیوز پرچمدار انتشار رپورتاژ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

 

افزایش رسانه‌های فناوری

براساس داده‌های تریبون، در سال ۱۴۰۱ حضور رسانه‌های «فناوری و تکنولوژی» در این پلتفرم افزایش قابل توجهی داشته است؛ به طوری که با قرار گرفتن ۱۶درصد رسانه‌ها در این دسته‌بندی، فناوری و تکنولوژی دومین دسته‌‌بندی پر رسانه‌ تریبون است.

1698784081 628 ایسنا، ایلنا و افکارنیوز پرچمدار انتشار رپورتاژ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

رکورد شکنی سهام انویدیا پس از در هم شکستن انتظارات.webp - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: رکورد شکنی سهام انویدیا پس از در هم شکستن انتظارات

پرطرفدارترین رسانه‌ تریبون از نظر تعداد رپورتاژهای منتشر شده در سال ۱۴۰۱ با ۱۳۵۱ رپورتاژ به «ایسنا» اختصاص پیدا کرده است. «ایلنا» که در سال ۱۴۰۰ در صدر رسانه‌های پرطرفدار تریبون بود با وجود افزایش رپورتاژهایش در سال ۱۴۰۱، جایگاه خود را به ایسنا واگذار کرده و در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است.

«افکارنیوز» و «فردانیوز» در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر و به‌ترتیب با انتشار ۱۰۲۱ و ۱۰۱۷ رپورتاژ در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. در سال ۱۴۰۰ جایگاه سوم و چهارم به «تسنیم» و «مشرق» اختصاص داشت. هم‌چنین «خبرگزاری فارس» که در سال ۱۴۰۰ با ۸۵۳ رپورتاژ در رتبه‌ پنجم رسانه‌های پرطرفدار بود در سال ۱۴۰۱ جایگاه خود را به «الف» واگذار کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است ۴۴درصد درآمد رسانه‌ها از پلتفرم تریبون در سال ۱۴۰۱ به خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری اختصاص داشته است و این دسته از رسانه‌ها با اختلاف بالاترین سهم درآمد رسانه‌های تریبون در سال گذشته را از آن خود کرده‌اند. رسانه‌های دسته‌‌ «سبک‌زندگی و مد» با اختصاص ۱۶درصد از درآمد رسانه‌ها به خود، در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند.
رسانه‌های «فناوری و تکنولوژی» و «اقتصادی، بانکی و مالی» به‌ترتیب با ۱۲ و ۸درصد سهم از درآمد کل رسانه‌ها، رتبه سوم و چهارم کسب درآمد از تریبون در سال ۱۴۰۱ را کسب کردند. به‌علاوه دسته‌بندی‌ رسانه‌های «عمومی» با ۴درصد و «پزشکی، سلامت و زیبایی» با نزدیک به ۴درصد در رتبه‌های پنجم و ششم قرار می‌گیرند.

پر رپورتاژترین روز و ساعت هفته

طبق گزارش تریبون رسانه‌ها در سال ۱۴۰۱ بیش‌ترین میزان رپورتاژ آگهی را در ساعت ۱۰ صبح روزهای چهارشنبه منتشر کرده‌اند. دومین و سومین زمان پرانتشار رپورتاژ آگهی نیز به ترتیب ساعت ۱۱ صبح روزهای چهارشنبه و شنبه بوده است. هم‌چنین کم‌ترین میزان انتشار رپورتاژ آگهی در روزهای جمعه انجام شده است.

گزارش کامل اینفوگرافیک

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.