ارتباط با ما
09392116387

اپل با ۶ لوگو رنگارنگ به استقبال رویداد “رها باش” می‌رود

اپل با معرفی شش لوگوی هنری مجزا برای رویداد اصلی آتی خود، به گرم کردن تنور علاقه مندان پرداخته است. این رویداد که با عنوان “رها باش” در تاریخ ۷ مه برگزار می شود، اولین کنفرانس اصلی اپل در سال ۲۰۲۴ به شمار می رود. این اقدام، نشان دهنده فاصله گرفتن غول فناوری از رویکرد تک لوگویی همیشگی و حرکت به سمت تفاسیر هنری متنوع است.

به طور سنتی، لوگوهای رویدادهای اپل حاوی نکات ظریفی در ارتباط با محصولات یا فناوری های معرفی شونده بوده اند. اما عنوان مبهم “رها باش” در این رویداد، کمی گنگ به نظر می رسد. با این حال، وجه مشترک هر شش لوگوی ارائه شده با کیفیت طراحی دستی، به نظر می رسد بر نقش پر رنگ “قلم اپل” اشاره دارد که می تواند نشانه ای از تمرکز اصلی رویداد بر آیپدهای جدید باشد.

اپل با ۶ لوگو رنگارنگ به استقبال رویداد رها باش - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیواپل با ۶ لوگو رنگارنگ به استقبال رویداد رها باش - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
اپل با ۶ لوگو رنگارنگ به استقبال رویداد "رها باش" می‌رود 1

این لوگوهای سرگرم کننده و متنوع، در صفحه اصلی وبسایت اپل به نمایش درآمده اند و با هر بار تازه سازی صفحه، لوگوی متفاوتی نمایش داده می شود.

در میان این لوگوها، استایلی شبیه به لکه روغن با گرادیان های رنگی در یک سیلوئت سیاه دیده می شود. طرحی دیگر، تصویری از دستی که قلم را گرفته است را به همراه رنگ های مختلف در پس زمینه به نمایش می گذارد که نمادی از بیان خلاقانه محسوب می شود.

در لوگویی دیگر، سیب گاز زده شده از حباب های رنگی تشکیل شده است. برخی دیگر از لوگوها نیز نماد سیب را با سبک های خطی مختلف، از جمله خطی شبیه به خوشنویسی، به تصویر کشیده اند.

1716882140 5 قانون مهم برای خلق نام تجاری ماندگار و موثر - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: 5 قانون مهم برای خلق نام تجاری ماندگار و موثر برای محصولات

یکی از کاربران توییتر با بیان نظر شخصی خود، این نوع طراحی رنگارنگ، انسان گرایانه و جشن خلاقیت را به عنوان بیانیه ای ظریف علیه نسل جدید هوش مصنوعی تفسیر کرده است.

تصمیم اپل برای استفاده از رویکرد هنری در طراحی لوگوها با استقبال طرفداران این برند همراه شده است. این لوگوها برداشتی تازه و خوشایند را به همراه دارند که بر ارزش ماندگار خلاقیت انسان در عصر دیجیتال، به ویژه در زمانی که به نظر می رسد هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی همه جا را فرا گرفته است، تاکید می کند.

لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که اپل برای یک رویداد واحد با چندین لوگو آزمایش می کند. در سال ۲۰۱۸، رویداد “هنوز چیزهای بیشتری در حال ساخت است” آنها از بیش از ۳۵۰ لوگوی منحصر به فرد استفاده کرد که پیش درآمدی برای بازطراحی قابل توجه آیپد پرو و معرفی نسل دوم اپل پنسیل به شمار می رفت.

imageimage 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.