ارتباط با ما
09392116387

آمار فروش پنج تولیدکننده برتر ابزارهای پوشیدنی

بر اساس داده‌های جدید، محموله‌های جهانی ابزار‌های پوشیدنی در سه ماهه سوم امسال ۲.۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

هم‌چنین مطابق با داده‌های شرکت بین‌المللی داده IDC این عدد به بالاترین حد در این دوره یعنی ۱۴۸.۴ واحد رسیده است. حجم کل محموله‌ها حتی از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ (۱۴۲.۱ میلیون) و سه ماهه سوم ۲۰۲۲ (۱۴۴.۶ میلیون) که میزان فروش ناشی از هزینه‌های مرتبط با همه‌گیری کویید بود هم پیشی گرفت. و البته این میزان رشد تا حد زیادی به ظهور برند‌های کوچکتر و طبقه‌بندی‌های نوظهور نسبت داده می‌شود.

آمار فروش پنج تولیدکننده برتر ابزارهای پوشیدنی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیوآمار فروش پنج تولیدکننده برتر ابزارهای پوشیدنی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

آمارها چه می‌گویند؟

جیتش اوبرانی (Jitesh Ubrani)، مدیر تحقیقات Mobility and Consumer Device Trackers در IDC اظهار داشته: «یک دهه از شروع بازار ابزار‌های پوشیدنی می‌گذرد. در این میان با وجودی که این بازار با میزانی از ادغام رو به رو بوده است، ولی هنوز از نظر برند‌ها و فرم فاکتور‌ها دارای تنوع زیادی است».

تیک‌تاک با ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای به رقابت با یوتیوب می‌رود - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: تیک‌تاک با ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای به رقابت با یوتیوب می‌رود

هم‌چنین «ابزار‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام since the original Fitbits and Pebble watches تاکنون راه درازی را پیموده‌اند. اما بزرگترین محرک پوشیدنی‌ها ظهور طرح‌های کوچک‌تر و شیک‌تر بوده است. در نتیجه انتظار می‌رود حلقه‌های هوشمند از برند‌های جدیدتر مانند Oura، Noise، BoAT، Circular و غیره در سه ماهه آینده فرم فاکتور جدیدی را آغاز کنند. در عین حال با فشار بر برند‌های فعلی موجب افزایش توجه آنان در افزایش نوآوری در طراحی و تولید محصولات ردیابی سلامت شوند. »

رامون لاماس (Ramon Llamas) مدیر تحقیقات، دستگاه‌های موبایل و AR/VR، افزود: «ساعت‌های هوشمند و ابزار‌های پوشیدنی مانند هدفون هم‌چنان در بازار پوشیدنی‌ها طرفدار دارند. بنابراین این نوع محصولات هنوز هم در میان مصرف‌کنندگان محبوب هستند و هم‌چنان در میان کاربران خواهان اولین استفاده نفوذ پیدا می‌کنند. به خصوص در میان مشتریان محتاط و حساس به قیمت این محبوبیت بیشتر است. به همین دلیل ما می‌توانیم فروشندگان نوظهور را ببینیم که به دلیل حجم بالای محموله‌ها در میان برند‌های پیشرو رتبه‌بندی می‌شوند. Combined with چرخه‌های تازه‌سازی- شامل کسانی که به تازگی و از سال ۲۰۲۰ یک ابزار پوشیدنی خریداری کرده‌اند– بازار ابزار‌های پوشیدنی یک چرخ پرواز قوی راه‌اندازی کرده است تا حجم محصولات را در حال رشد نگه دارد.

آمار فروش 5 شرکت برتر تولیدکننده ابزارهای پوشیدنی بر اساس حجم ارسال محموله‌ها، سهم بازار و رشد سالانه، سه ماهه سوم 2023 (بر حسب میلیون‌ها محموله)

شرکت محموله‌های سه ماهه سوم۲۰۲۳ سهم بازار سه ماهه سوم ۲۰۲۳ محموله‌های سه ماهه سوم ۲۰۲۲ سهم بازار سه ماهه ۲۰۲۲ رشد سالانه
۱. اپل (Apple) 29.9 20.2% 40.8 28.2% -26.7%
۲. ایمجین مارکتینگ (Imagine Marketing) 14.3 9.6% 11.9 8.3% 19.4%
۳. شیائومی (Xiaomi) 11.6 7.8% 8.5 5.9% 36.0%
۴. سامسونگ (Samsung) 10.7 7.2% 11.8 8.2% -9.1%
۵. هواوی (Huawei) 8.5 5.7% 8.9 6.2% -4.4%
سایر شرکت‌ها 73.4 49.4% 62.6 43.3% 17.1%
مجموع 148.4 100.0% 144.6 100.0% 2.6%

منبع: ردیاب ابزارهای پوشیدنی سه ماهه جهانی IDC، ۴ دسامبر ۲۰۲۳

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.