آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
#

Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس

Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس

افراد حساس، کسانی هستند که اغلب ممکن است با جملاتی مانند “تو خیلی حساسی!” مواجه شوند. این عبارت به افرادی اشاره دارد که دکتر الین. ان. آرون، روانشناس آمریکایی، در سال 1991 آن‌ها را با مفهوم «حساسیت بالا» معرفی کرد. تحقیقات نشان می‌دهد که حدود ۲۰ درصد از جمعیت دنیا دارای سیستم عصبی مرکزی پیچیده‌تری هستند که اطلاعات بیشتری از محیط دریافت و عمیق‌تر پردازش می‌کنند. این ویژگی که با عنوان “حساسیت پردازش حسی” شناخته می‌شود، نیازمند مراقبت و توجه بیشتری برای رشد و شکوفایی این افراد است.

flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیوflourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 1

در دنیایی که مخفی کردن احساسات و بی‌اعتنایی به محیط به عنوان یک ارزش تبلیغ می‌شود، افراد حساس با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند. سیاستمداران و سلبریتی‌های بی‌اعتنا به احساسات، قوی و قابل ستایش تلقی می‌شوند، در حالی که عواطف عمیق به عنوان ضعف در نظر گرفته می‌شود. اما دنیا به شاعران، هنرمندان و رویاپردازانی هم نیاز دارد که حساسیت خود را به عنوان یک دارایی به کار بگیرند.

1729316456 685 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1729316456 685 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 2

روند ایده‌پردازی و اجرای پروژه

این پروژه از ایده‌ی یک اپلیکیشن با هدف کاهش استرس روزانه افراد حساس در کلاس دیزاین دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا شروع شد. هدف از طراحی این محصول، فراهم کردن ابزارهایی برای مدیریت استرس و بهبود بهره‌وری افراد با حساسیت بالاست. در فاز اول، تحقیقات بر پایه روان‌شناسی، مطالعه کاربرنماها و نقشه‌های همدلی انجام شد. پس از تکمیل تحقیقات و تحلیل رقبا، طرح اولیه این اپلیکیشن شکل گرفت.

1729316456 693 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1729316456 693 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 3

در ادامه پروژه، علاوه بر طراحی تجربه کاربری، به توسعه هویت بصری برند Flourish پرداخته شد. این برند مانند یک پناهگاه امن برای مخاطبان حساس طراحی شده است تا به جای سرکوب احساسات خود، به قدرت درونی‌شان پی ببرند. انیمیشن “به دنیای من خوش آمدید”، که داستان فردی با حساسیت بالا را روایت می‌کند، نیز بخشی از این پروژه بود و موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم در جشنواره‌های هنرهای بصری و تنوع و هم‌پذیری دانشگاه شد.

1730703872 کانن چهار لنز جدید rf معرفی کرد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: کانن چهار لنز جدید RF معرفی کرد

1729316457 571 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1729316457 571 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 4

الهام‌بخش پروژه

این پروژه الهام گرفته از ایده‌ای است که افراد در شکننده‌ترین حالت خود، همدلانه‌ترین و انسانی‌ترین وجه خود را تجربه می‌کنند. این تجربه مشترک درد و رنج، ریسمانی است که ما را به هم متصل می‌کند. هدف این پروژه نیز اعتبار بخشیدن به تجربیات درونی و عواطف انسان‌هاست.

1729316458 33 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1729316458 33 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 5

چالش‌های پروژه

یکی از چالش‌های اصلی این پروژه، عبور از فرآیند تأییدیه هیئت بازبینی نهادی (IRB) دانشگاه بود که به دلیل حساسیت‌های مرتبط با مطالعه‌ی خاطرات کاربران، زمان‌بندی تحقیق را به تأخیر انداخت.

1729316458 623 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1729316458 623 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 6

تجربه‌های به یادماندنی

زیباترین بخش این پروژه، لحظه‌ای بود که داوران حین گوش دادن به قصه‌ی “به دنیای من خوش آمدید” گریستند. این لحظه برای من نشانگر قدرت پروژه در اتصال انسان‌ها به گوشه‌های پنهان و مغفول مانده‌ی وجودشان بود.

1729316459 479 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1729316459 479 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 7
1729316460 43 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1729316460 43 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 8
1729316460 500 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1729316460 500 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
Flourish: طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس 9

1729316461 682 flourish طراحی برندی برای همدلی با افراد حساس - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
فروغ یزدان‌پناه

منبع

مقالات مرتبط

کانن چهار لنز جدید RF معرفی کرد

کانن چهار لنز جدید RF معرفی کرد

هفته‌ای که گذشت هفته بزرگی برای عکاسان بدون آینه کانن بود، چرا که چهار لنز جدید RF به سیستم EOS R پیوستند! لنزهای جدید شامل RF 24mm f/1.4 L، RF 50mm f/1.4 L، RF 70-200mm f/2.8 L Z و RF-S 7.8mm f/4 Dual می‌شوند. نگاهی...

چرا ورود مجدد اپل به نرم‌افزار ویرایش تصویر اهمیت بسیاری دارد

چرا ورود مجدد اپل به نرم‌افزار ویرایش تصویر اهمیت بسیاری دارد

اپل در حال ورود مجدد به دنیای نرم‌افزارهای ویرایش تصویر است و این بار با خرید شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن ویرایش عکس Pixelmator این گام را برداشته است. این اقدام جدیدترین نشانه از تعهد دوباره اپل به حوزه تصویربرداری است و اهمیت زیادی دارد. اگر خرید...

واتیکان از یک شخصیت انیمه‌ای به نام «لوچه» به عنوان نماد خود رونمایی کرد

واتیکان از یک شخصیت انیمه‌ای به نام «لوچه» به عنوان نماد خود رونمایی کرد

واتیکان به تازگی از نماد جدیدی برای سال ۲۰۲۵ پرده‌برداری کرده است؛ شخصیتی انیمه‌ای با نام «لوچه» که به‌ عنوان نماد رسمی این سال و با هدف جذب توجه جوانان طراحی شده است. این شخصیت در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۴ توسط اسقف رینو فیسیکلا، از...

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات

میراث آلمانی فولکس‌واگن در خطر است؛ تعطیلی کارخانه‌ها برای فرار از هزینه‌‌ها

میراث آلمانی فولکس‌واگن در خطر است؛ تعطیلی کارخانه‌ها برای فرار از هزینه‌‌ها

فولکس‌واگن به‌منظور کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی ۴٫۳ میلیارد دلاری، از طرحی پرده‌برداری کرده است که براساس آن سه کارخانه‌ی شرکت مذکور در آلمان را تعطیل می‌کند. این تصمیم تغییر بزرگی برای فولکس‌واگن محسوب می‌شود و حتی میراث آلمانی خودروساز معروف را در معرض قرار می‌دهد؛...

کانن چهار لنز جدید RF معرفی کرد

کانن چهار لنز جدید RF معرفی کرد

هفته‌ای که گذشت هفته بزرگی برای عکاسان بدون آینه کانن بود، چرا که چهار لنز جدید RF به سیستم EOS R پیوستند! لنزهای جدید شامل RF 24mm f/1.4 L، RF 50mm f/1.4 L، RF 70-200mm f/2.8 L Z و RF-S 7.8mm f/4 Dual می‌شوند. نگاهی...

چرا ورود مجدد اپل به نرم‌افزار ویرایش تصویر اهمیت بسیاری دارد

چرا ورود مجدد اپل به نرم‌افزار ویرایش تصویر اهمیت بسیاری دارد

اپل در حال ورود مجدد به دنیای نرم‌افزارهای ویرایش تصویر است و این بار با خرید شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن ویرایش عکس Pixelmator این گام را برداشته است. این اقدام جدیدترین نشانه از تعهد دوباره اپل به حوزه تصویربرداری است و اهمیت زیادی دارد. اگر خرید...

در این کشورها با مهاجرت از گوگل به بینگ، شانس برنده‌شدن یک‌میلیون دلار دارید

در این کشورها با مهاجرت از گوگل به بینگ، شانس برنده‌شدن یک‌میلیون دلار دارید

برنامه‌ی Microsoft Rewards یکی از ابتکارات مایکروسافت محسوب می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده‌ی روزانه از محصولات و سرویس‌های این شرکت، امتیاز کسب و آن‌ها را به پاداش‌های متنوعی تبدیل کنند. جدیدترین کمپین Microsoft Rewards قرعه‌کشی‌ای با جایزه بزرگ یک‌میلیون دلار است....