جستجو
برای جستجو متن مورد نظر وارد کنید و Enter بزنید برای بستن Esc بزنید.
کمپین تبلیغاتی پرشور نایک برای تابستان ۲۰۲۴ با عنوان «پیروزی برای همه نیست»، با رویکردی صریح و جسورانه، مفهوم «خودخواهی» را در مسیر قهرمانی بازتعریف میکند.
در حالی که در المپیک، درخشش مدال طلا بر همگان سایه میافکند، کمپین نایک بر پشتکار و عزم راسخ نهفته در ورای این افتخارات تمرکز دارد. این کمپین با حضور ستارگان مطرحی چون لبرون جیمز، سرنا ویلیامز، کریستیانو رونالدو و اسطوره فقید، کوبی برایانت، و با صدای گیرای ویلم دافو، منتشر شده است.
کمپین «پیروزی برای همه نیست» که توسط شریک تبلیغاتی دیرینهی نایک، یعنی آژانس Wieden + Kennedy Portland، طراحی و اجرا شده است، بر این نکته کلیدی تأکید میکند که برد و پیروزی تنها در دسترس کسانی است که برای آن سختکوشی، فداکاری و انعطافپذیری را در اولویت قرار میدهند، حتی اگر این رویکرد آنها را گاها «خودخواه» یا «فردی بد» جلوه دهد. این تبلیغات نه تنها بر جنبههای فیزیکی این ستارگان ورزشی تمرکز میکند، بلکه قدرت ذهنی و تعهد بیوقف آنها به برتری را نیز به تصویر میکشد.
نیکول گراهام، مدیر ارشد بازاریابی نایک، در این خصوص میگوید:
«این کمپین، ادای احترامی است به صدای ورزشکار. این داستانی است دربارهی آنچه برای بهترین بودن نیاز است؛ میراثی که هنوز در حال شکلگیری است و رویاهایی که به واقعیت تبدیل میشوند. ما با این کمپین به دنیا یادآوری میکنیم که هیچ اشکالی در خواستن پیروزی وجود ندارد.»
با الهام از بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، این کمپین به عنوان یک یادآوری قدرتمند عمل میکند که مسیر رسیدن به پیروزی برای افراد ضعیف و سست اراده مناسب نیست. این کمپین، افرادی را تجلیل میکند که جرأت رویاپردازیهای بزرگ را دارند و برای رویارویی با چالشها به صورت مستقیم، کاملاً آماده هستند.
گراهام در ادامه میافزاید: «داستان نایک همواره با داستان ورزشکار آغاز شده است، و این رویه همواره ادامه خواهد داشت. «برد برای همه نیست» نشان میدهد که هر کسی میتواند برنده باشد، به شرطی که مایل باشد برای رسیدن به آن، تمام تلاش خود را به کار گیرد.»
دیدگاهتان را بنویسید!
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.