ورود و ثبت نام
ورود و ثبت نام

خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد!

کمپین جدید تک ماکارون با فضاسازی ایتالیایی و استفاده از شخصیت حمید معصومی‌نژاد، خبرنگار ایرانی مقیم رم، منتشر شد. این کمپین که توسط تیم گیف استودیو طراحی و اجرا شده است، فضای ایتالیا را به‌عنوان نقطه کانونی داستان خود انتخاب کرده و از این طریق به معرفی پاستا و محصولات برند تک ماکارون پرداخته است.

لوگوهای معروف زمانی که با یک خط طراحی شوند، حتی نمادین‌تر می‌شوند
بیشتر بخوانید: لوگوهای معروف زمانی که با یک خط طراحی شوند، حتی نمادین‌تر می‌شوند

ایده اصلی این پروژه بر تاریخچه پاستای ایتالیایی به‌عنوان یکی از غذاهای نمادین ایتالیا و رواج آن در قرن دوازدهم میلادی تاکید دارد. در این کمپین، از کاراکتر و لحن حمید معصومی‌نژاد برای ایجاد ارتباطی ملموس و آشنا با مخاطب ایرانی استفاده شده است. انتخاب این شخصیت و فضاسازی ایتالیایی، روایتی جذاب و دوستانه از محصول به مخاطب منتقل می‌کند و ارتباطی بین مخاطب ایرانی و محصول ایجاد می‌کند. تکنیک اجرا و پیاده‌سازی این انیمیشن نیز قابل قبول و در سطح حرفه‌ای انجام شده است.

منبع

دسته بندی مطالب

محصولات جدید

ارائه خدمات ثبت دامنه
تومان
215,000
55%
دامنه Vrasty.ir
تومان
4,500,000
10,000,000
50%
دامنه ReadyMusic.ir
تومان
2,500,000
5,000,000
30%
دامنه RahePayam.ir
تومان
3,500,000
5,000,000
76%
دامنه KetabSetan.ir
تومان
1,200,000
5,000,000
64%
دامنه EntekhabHome.ir
تومان
1,800,000
5,000,000

جستجو کنید ...

تبلیغات

نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
مطالب مرتبـــط