ارتباط با ما
09392116387

کردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم «خانومی» دارند

سهم فروش پلتفرم «خانومی» از کل بازار زیبایی ایران در سال ۱۴۰۲، یک درصد عنوان شده است و مدیرعامل خانومی می‌گوید استان‌های کردستان و بوشهر به دلیل مسئله قاچاق، کمترین سهم فروش آنلاین خانومی در ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش پیوست، ‏مدیرعامل خانومی مسعود شاهمرادی در نشست خبری ۱۰سالگی خانومی اعلام کرد: سهم فروش کانال آنلاین بازار زیبایی در ایران ۴ درصد است و استان کردستان و بوشهر به دلیل مسئله قاچاق کمترین سهم فروش آنلاین خانومی در ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

کردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم خانومی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیوکردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم خانومی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

سارا میرسالاری و مسعود شاهمرادی هم‌بنیان‌گذاران خانومی در نشست خبری ۱۰ سالگی خانومی به ارائه جزئیاتی از عملکرد این کسب‌وکار در سال گذشته پرداختند.

سارا میرسالاری در این باره گفت: درآمد صنعت زیبایی تا سال ۲۰۲۷ در جهان ۵۸۰ میلیارد دلار برآورد شده است و خاورمیانه و آفریقا با نرخ رشد مرکب سالانه ۱۲ درصد تا سال ۲۰۲۷ بیشترین میزان رشد را بین مناطق مختلف جهان دارند.

سهم خانومی از بازار ایران

در ادامه این گزارش شاهمرادی به سهم خانومی از بازار آنلاین اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۳ سهم خانومی از بازار آنلاین ۳۳ درصد پیش‌بینی شده است و سهم فروش خانومی از کل بازار زیبایی در ایران در سال ۱۴۰۲ یک درصد بوده است و برنامه ما این است که این درصد را به ۱.۹۰ درصد برسانیم

طبق گزارش خانومی کاربران این پلتفرم در سال ۱۴۰۲ دومیلیون و ۵۰۰ هزار نفر بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ پنجاه و شش درصد افزایش پیدا کرده است.

1717933917 923 کردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم خانومی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1717933917 923 کردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم خانومی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سهم خانومی از استان‌ها

در بخش پراکندگی فعالیت‌های خانومی، تهران و پس از آن اصفهان بیشترین کاربران خانومی را به خود اختصاص داده‌اند، شاهمرادی در پاسخ به پیوست راجع به استان‌هایی که کمترین خرید را از خانومی انجام داده‌اند گفت: استان کردستان و بوشهر به دلیل مسئله قاچاق کمترین سهم فروش آنلاین خانومی در ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که کاربران ۱۸ تا ۲۴ سال یا نسل Z  بیشترین تعداد کاربران خانومی هستند و ۹۲درصد دنبال‌کنندگان خانومی در اینستاگرام خانم‌ها هستند.خانومی در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان تخفیف به کاربران خود داده است و به صورت میانگین هر کاربر سالانه از ۶۰۰ هزار تومان تخفیف استفاده کرده است.

کشف عفونت قارچی جدید در چین؛ آیا گرمایش جهانی مقصر - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: کشف عفونت قارچی جدید در چین؛ آیا گرمایش جهانی مقصر است؟

1717933918 182 کردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم خانومی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1717933918 182 کردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم خانومی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

طبق گفته شاهمرادی فروش خانومی در سال ۱۴۰۲ هزار میلیارد تومان اعلام شده و برنامه آینده بنیان‌گذاران خانومی افزایش ۵ برابری این آمار و رسیدن به عدد ۵ همت است.

میرسالاری در بخش رکوردهای خانومی عنوان کرد در روزهای جشنواره بلک بیوتی، یک میلیون قطعه کالا به مرحله ورودی انبار خانومی رسیده است و در یک روز ۲۴۰ هزار قطعه کالا ثبت شده و به انبار وارد شده است.

1717933918 747 کردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم خانومی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1717933918 747 کردستان و بوشهر کمترین سهم فروش را در پلتفرم خانومی - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

در بخش پرسش و پاسخ خبرنگاران نیز شاهمرادی در پاسخ به پیوست مبنی بر درصد مجزای بازار آرایشی و مراقبتی ایران در صنعت آنلاین زیبایی هم عنوان کرد: بسته به مبلغ دلار این عدد حدود ۲.۴میلیارد برآورد شده است که بیش از ۷۰ درصد آن محصولات مراقبتی و بهداشتی است و درصد کمتری به لوازم آرایشی اختصاص دارد.

شاهمرادی همچنین در ارتباط به چالش‌های مارکتینگی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام ادز در ایران و تمرکز بر اینفلوئنسر مارکتینگ هم توضیح داد: چالش مارکتینگ در سطح جهانی به طور حتم از چالش‌های جدی ماست. اما نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان اینفلوئنسر مارکتینگ در صنعت زیبایی جایگه ویژه‌ای پیدا کرده است و سالانه با ۲هزار درصد رشد در جهان روبرو شده است. چون صنعت زیبایی نیاز به تست محصول و شنیدن تجربه‌های دیگران دارد.

شاهمرادی همچنین در زمینه جذب سرمایه در سال آینده هم اعلام کرد: برنامه‌های جدی در این باره داریم و به طور حتم همکاری‌های گسترده‌ای با شرکت های لندتک خواهیم داشت اما به صورت مستقیم وارد فروش اقساطی نمی‌‌شویم بلکه از بازوهای لندتکی استفاده می‌کنیم.

او همچنین درباره ایجاد فروشگاه آفلاین هم گفت: برنامه ما در این باره شبیه به دیجی‌کالا نیست و استراتژی‌هایمان در این باره متفاوت است

متن کامل گزارش سالانه خانومی را اینجا دریافت کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.