ارتباط با ما

پورشه و PANTONE رنگ توربونایت را برای مدل‌های توربو معرفی کردند

پورشه و PANTONE با همکاری یکدیگر رنگی را خلق کرده‌اند که مطمئناً دنیای خودروسازی را متحول خواهد کرد. این رنگ خاکستری متالیک منحصر به فرد که قرار است در هفته مد نیویورک (NYFW) رونمایی شود، با هدف تجسم روح مدل‌های توربو پورشه طراحی شده و در عین حال، اشاراتی به سبک مینیمالیستی و ماندگار دارد.

این رنگ پیچیده از دنیای پرانرژی مدل‌های توربو پورشه و همچنین از رنگ‌های آرام طبیعت الهام گرفته شده است. این سایه موفق نگاه تازه‌ای به رنگ خاکستری ارائه کرده است که هم آرامش‌بخش و هم منحصر به فرد است.

پورشهپورشه
پورشه و PANTONE رنگ توربونایت را برای مدل‌های توربو معرفی کردند 1

برند پورشه این مناسبت را با نمایش نسخه‌های محدود سالگردی از 911 توربو S و تایکان توربو S جشن گرفته است، که نشان‌دهنده تطبیق‌پذیری این رنگ در شکل‌ها و نوع‌های مختلف خودرو است.

1728900681 لیونل مسی اولین عطر خود را عرضه کرد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: لیونل مسی اولین عطر خود را عرضه کرد

قابل ذکر است که توربونایت اولین رنگ اختصاصی خودرویی است که در گزارش روند رنگ‌های مد PANTONE برای NYFW ظاهر شده است. به گفته مایکل ماور، معاون بخش طراحی پورشه، این سایه طی چندین سال از طریق یک فرآیند خلاقانه فشرده توسعه یافته است. نتیجه این فرآیند، یک خاکستری متالیک منحصر به فرد با عناصر طلایی رنگ است که افکت فلزی ظریفی ایجاد می‌کند و با پوششی مات و ساتن متضاد تکمیل شده است.

پورشهپورشه
پورشه و PANTONE رنگ توربونایت را برای مدل‌های توربو معرفی کردند 2

این رنگ سایه به تدریج به بخش‌های مختلف مدل‌های توربو راه پیدا کرده است، از نوشته‌های عقب و حاشیه‌های پنجره تا نشان اختصاصی روی جلوی خودرو. در داخل خودرو، توربونایت را می‌توان بر روی نوارهای تزئینی، بندهای کمربند ایمنی و حتی کنترل‌های تهویه مطبوع مشاهده کرد. توربونایت همچنین به عنوان یک رنگ متضاد برای دوخت‌های تزئینی صندلی‌ها، پانل‌های درب و کف‌پوش‌ها در مدل‌هایی با فضای داخلی سیاه استفاده می‌شود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.