ارتباط با ما
09392116387

پاناسونیک از تصاویر جعلی برای تبلیغ دوربین لومیکس S9 استفاده کرد!

شرکت پاناسونیک در تلاشی عجیب برای تبلیغ دوربین جدید خود، لومیکس S9، از تصاویر استوک و غیرمربوط به این دوربین استفاده کرد. این اقدام غیرحرفه‌ای، واکنش منفی عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی را به دنبال داشت و پاناسونیک را مجبور به عذرخواهی و اصلاح محتوای وب‌سایت خود کرد.

استفاده از تصاویر جعلی برای تبلیغات دوربینی جدید!

اخیراً، بخش ژاپنی شرکت پاناسونیک در اقدامی عجیب، برای تبلیغ دوربین جدید خود لومیکس S9، از تصاویری استفاده کرد که نه تنها با این دوربین ثبت نشده بودند، بلکه برخی از آن‌ها عکس‌های استوک از وب‌سایت‌هایی مانند شاتراستوک بودند. این موضوع توسط عکاسان حرفه‌ای ژاپنی کشف شد و به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد.

علاوه بر این، مشخص شد که برخی از نمونه‌های عملکرد فوکوس خودکار روی سوژه‌های حیوانات، حتی با دوربین‌های پاناسونیک و به ویژه نه لومیکس S9، ثبت نشده‌اند. یکی از این تصاویر حتی به یک سفیر برند نیکون نسبت داده شده بود.

واکنش پاناسونیک و عذرخواهی رسمی

این اقدام غیرحرفه‌ای از دید مسئولین پاناسونیک ژاپن پنهان نماند و آن‌ها ضمن پذیرش استفاده از تصاویر بدون حق امتیاز برای نمایش قابلیت‌های دوربین، اذعان کردند که می‌بایست درمورد این موضوع شفافیت بیشتری به خرج می‌دادند.

1721056266 هوش مصنوعی اکنون قادر است طراحی شما را به یک - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی اکنون قادر است طراحی شما را به یک ویدیوی تایم‌ لپس تبدیل کند

پاناسونیک در بیانیه‌ای رسمی عذرخواهی خود را به علاقه‌مندان به عکاسی ابراز کرد و قول داد تا محتوای وب‌سایت لومیکس خود را مورد بازنگری قرار دهد.

استفاده از تصاویر جعلی برای تبلیغات، اقدامی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است که می‌تواند به برند شرکت لطمه زده و اعتماد مشتریان را از بین ببرد. پاناسونیک با عذرخواهی و اصلاح محتوای وب‌سایت خود، تا حدی از شدت این بحران کاست، اما این ماجرا درس‌های مهمی را به این شرکت و سایر شرکت‌ها در مورد اهمیت صداقت و شفافیت در تبلیغات ارائه می‌دهد.

imageimage 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.