ارتباط با ما

وقتی زمان اسباب‌کشی فرامی‌رسد – روزرنگ

همه ما خاطرات ناخوشایندی از زندگی با هم‌اتاقی یا شریک عاطفی نامناسب در ذهن داریم. برای حفظ آرامش، مجبور به تحمل رفتارهای عجیب و غریب آنها می‌شویم، تا اینکه روزی طاقتمان تمام می‌شود و تصمیم به اسباب‌کشی می‌گیریم.

زمان اسباب‌کشی فرامی‌رسد روزرنگ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیوزمان اسباب‌کشی فرامی‌رسد روزرنگ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
وقتی زمان اسباب‌کشی فرامی‌رسد - روزرنگ 1

مجموعه تبلیغات چاپی «من دوست دارم جابجا کنم» با نشان‌دادن چند مورد از این لحظات شکستنِ تحمل، به شما نشان می دهد که زمانی که بالاخره وقت آن رسیده است تا از هر کابوسی که در آن هستید خارج شوید. یعنی زمانی که زمان اسباب کشی فرامی‌رسد آنها برای آسان‌ترکردن وضعیت شما در آنجا حضور خواهندداشت.

کمپین حرفه ای با عنوان «وقتی زمان اسباب‌کشی فرامی‌رسد.» در ژوئن 2024 در استرالیا منتشر و توسط گروه تبلیغاتی Engine Group برای برند «من دوست دارم جابجا کنم» ساخته شده‌است. این کمپین چاپی ایتالیایی در ارتباط با صنعت خانه و باغ است و شامل 3 تصویر تبلیغاتی می باشد.

1726804238 تغییر لوگوی paypal پس از ۲۵ سال؛ ساده‌سازی یا از - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: تغییر لوگوی PayPal پس از ۲۵ سال؛ ساده‌سازی یا از دست رفتن جذابیت؟

1719209409 841 وقتی زمان اسباب‌کشی فرامی‌رسد روزرنگ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1719209409 841 وقتی زمان اسباب‌کشی فرامی‌رسد روزرنگ - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
وقتی زمان اسباب‌کشی فرامی‌رسد - روزرنگ 2

تیم سازنده:

  • آژانس تبلیغاتی: گروه Engine، بریزبن، استرالیا
  • مدیر عامل: تیم ویگر
  • مدیر خلاقیت: مایک فریتس
  • کپی رایتر: ایکن هاچسون
  • مدیر هنری: لیام مارسدن
  • عکاس: لیام مارسدن
  • مدیر حساب: جنا اسمیت

imageimage 
imageimageimageimageimageimage

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.