هیلتاپ، دومین برند بزرگ عسل در بریتانیا، کمپینی با عنوان «برای عاشقان عسل» راهاندازی کرده است. این کمپین، مصرفکنندگانی را به تصویر میکشد که طرفدار طعم و کاربردهای مختلف عسل هیلتاپ هستند. این کمپین اولین پروژه همکاری آژانس St Luke’s برای هیلتاپ است که از سپتامبر ۲۰۲۴ همکاری خود را با این برند آغاز کرده است.
در این کمپین، شخصیتهای اصلی با موهای کندویی شکل به نمادی از علاقهمندان به عسل تبدیل شدهاند. این افراد عسل طبیعی هیلتاپ را بر روی صبحانه خود میریزند، در حالی که زنبورهایی در اطرافشان در حرکت هستند.
کمپین با تأکید بر طعم و کاربردهای متنوع عسل هیلتاپ، آن را بهعنوان یکی از اجزای اصلی صبحانه روزانه معرفی میکند. این کمپین از ۱۴ اکتبر ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و شامل تبلیغات در رسانههای مختلف مانند اسپانسری برنامه «This Morning» شبکه ITV، تبلیغات محیطی در مرکز شهر، یوتیوب، رسانههای اجتماعی و یک فیلتر اختصاصی در تیکتاک است.
در این کمپین، تمرکز اصلی بر عسل گل هیلتاپ است که در تمامی فروشگاههای بزرگ بریتانیا به فروش میرسد. همچنین، هیلتاپ انواع دیگر عسل از جمله عسل داغ و عسل مانکا را نیز ارائه میدهد.
بیشتر ببینید: کمپینی برای هوادارانی که بازیهای فوتبال را پیشبینی میکنند
کیت اوتینگ، مدیر بازاریابی هیلتاپ، درباره این کمپین گفته است: «ما در هیلتاپ به عسل علاقهمندیم و در تلاشیم همهچیز را بهتر انجام دهیم؛ از زنبورداری گرفته تا بستهبندی ۱۰۰٪ بازیافتی. با این کمپین قصد داریم مصرفکنندگان علاقهمند به عسل را در قالبی سرگرمکننده به نمایش بگذاریم و وفاداری بیشتری را در میان آنها ایجاد کنیم.»
ال یانگ، مدیر خلاقیت آژانس St Luke’s، درباره این کمپین اظهار داشته است: «سادگی این کمپین به خوبی علاقه هیلتاپ به محصولش را نمایش میدهد.»