معاون شرکت ادوبی: از هوش مصنوعی استفاده کنید یا عقب بمانید - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
معاون شرکت ادوبی: از هوش مصنوعی استفاده کنید یا عقب بمانید
الکساندر کوستین، معاون بخش هوش مصنوعی مولد شرکت ادوبی، در گفتوگویی رویکرد این شرکت نسبت به هوش مصنوعی و تأثیر آن را بر اساس سابقهی ادوبی در معرفی فناوریهای تحولآفرین توضیح داد. او گفت: «پیام واضح است: از هوش مصنوعی استفاده کنید یا عقب بمانید. ما این فناوری را پذیرفتهایم، آن را در ابزارهایمان قرار دادهایم و امیدواریم شما نیز از آن استفاده کنید؛ زیرا در این دنیای جدید میتوانید با استفاده از این فناوری موفق شوید. اگر از این فناوری استفاده نکنید، نمیتوانید با سایر خلاقانی که از آن استفاده میکنند رقابت کنید.»
الکساندر اشاره کرد که فناوریهای پیشین ادوبی، همانند ابزارهای جدید هوش مصنوعی، نشان میدهد که این شرکت همواره فناوریهای جدید و تحولآفرین را به نرمافزارهای خود اضافه کرده است. او به مواردی مانند معرفی فرمتهای PDF و وکتور، توسعه ابزارهای عکاسی دیجیتال و ویرایش عکس و همچنین Flash برای ساخت انیمیشنهای اینترنتی اشاره کرد و گفت که افزودن ابزارهای هوش مصنوعی به محصولات ادوبی تفاوتی ندارد؛ این همان «برنامهی قدیمی» است.
الکساندر اضافه کرد که اکنون تعداد طراحان بیش از هر زمان دیگری در تاریخ است و نیاز به محتوا بیشتر از هر زمان دیگری احساس میشود. به گفتهی او، در چنین شرایطی خلاقان به ابزارهای بیشتری نیاز دارند که به آنها کمک کند. از دیدگاه او و ادوبی، هوش مصنوعی تنها یک فناوری جدید است که به طراحان کمک میکند تا رقابت کنند، بهبود یابند و رشد کنند؛ همانطور که در سالهای گذشته با ابزارهای دیگر این کار را انجام دادهاند.
بیشتر بخوانید: کانن چهار لنز جدید RF معرفی کرد
او به تجربیات گذشته اشاره کرد و گفت: «افرادی که مایل به تغییر و پذیرش فناوری جدید بودند، در این دنیای جدید موفق شدند.» او همچنین خاطرنشان کرد: «این همان برنامهای است که ما با Gen AI نیز دنبال میکنیم. ما این فناوری را در ابزارهای خود قرار دادهایم. ما میخواهیم آنها موفق باشند. هر روز با این فکر بیدار میشویم که چگونه جامعه خلاق را موفق کنیم، و امیدواریم که از آن استفاده کنند. اگر به دلایلی نخواهند از آن استفاده کنند، فکر میکنیم رقابت با سایر متخصصان خلاقی که از این فناوری استفاده میکنند، برایشان دشوار خواهد بود.»
امروزه، در حالی که هوش مصنوعی تغییرات بزرگی در حوزه خلاقیت ایجاد کرده، آینده برای خلاقانی که هنوز از این فناوری فاصله میگیرند، چالشبرانگیز به نظر میرسد. با این حال، الکساندر به همزیستی هوش مصنوعی و هنر در آینده امیدوار است و توضیح میدهد که هدف ادوبی، توانمندسازی هنرمندان برای کنترل هوش مصنوعی و خروجیهای آن است؛ بهطوری که هنرمندان تحت کنترل هوش مصنوعی قرار نگیرند.
مقالات مرتبط
آخرین مقالات
میراث آلمانی فولکسواگن در خطر است؛ تعطیلی کارخانهها برای فرار از هزینهها
فولکسواگن بهمنظور کاهش هزینهها و صرفهجویی ۴٫۳ میلیارد دلاری، از طرحی پردهبرداری کرده است که براساس آن سه کارخانهی شرکت مذکور در آلمان را تعطیل میکند. این تصمیم تغییر بزرگی برای فولکسواگن محسوب میشود و حتی میراث آلمانی خودروساز معروف را در معرض قرار میدهد؛...
کانن چهار لنز جدید RF معرفی کرد
هفتهای که گذشت هفته بزرگی برای عکاسان بدون آینه کانن بود، چرا که چهار لنز جدید RF به سیستم EOS R پیوستند! لنزهای جدید شامل RF 24mm f/1.4 L، RF 50mm f/1.4 L، RF 70-200mm f/2.8 L Z و RF-S 7.8mm f/4 Dual میشوند. نگاهی...
چرا ورود مجدد اپل به نرمافزار ویرایش تصویر اهمیت بسیاری دارد
اپل در حال ورود مجدد به دنیای نرمافزارهای ویرایش تصویر است و این بار با خرید شرکت توسعهدهنده اپلیکیشن ویرایش عکس Pixelmator این گام را برداشته است. این اقدام جدیدترین نشانه از تعهد دوباره اپل به حوزه تصویربرداری است و اهمیت زیادی دارد. اگر خرید...
در این کشورها با مهاجرت از گوگل به بینگ، شانس برندهشدن یکمیلیون دلار دارید
برنامهی Microsoft Rewards یکی از ابتکارات مایکروسافت محسوب میشود که به کاربران امکان میدهد تا با استفادهی روزانه از محصولات و سرویسهای این شرکت، امتیاز کسب و آنها را به پاداشهای متنوعی تبدیل کنند. جدیدترین کمپین Microsoft Rewards قرعهکشیای با جایزه بزرگ یکمیلیون دلار است....