ارتباط با ما
09392116387

مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت مستقیم پیمان بوده‌اند

کاربران بانک ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت مستقیم پیمان را تشکیل داده‌اند و سرویس‌های اپراتوری، پرداخت اقساط بانکی، سـفارش غـذا و سـوپرمارکت، پرتکرارترین خریدهای مردم را به خود اختصاص داده‌اند‌.

به گزارش پیوست، پیمان در گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود، به موضوع راهکار دایرکت دبیت در ایران پرداخته و داده‌هایی از آمار و ارقام  و رفتار کاربران در پرداخت مستقیم ارائه کرده است.

در بخش معرفی شرکت پیمان آمده است که شرکت فرابوم با تمرکـز بـرحوزه بانکداری باز، در سال ۱۳۹۸ محصـولی به  نـــام پیمـــان را ارائه کرد و در سال گذشته پیمان به عنوان شرکتی مستقل کار خود را در زمینه پرداخت مســتقیم یا دایرکت دبیت توسعه داد.

مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیومشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
تراکنش‌های موفق پیمان

۳ میلیون کد ملی

مطابق با این گزارش، تعداد تراکنش‌های پیمان در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲۰درصد و مبلغ تراکنش‌ها بیش از ۲۰۰درصد در مقایسه با سال قبلی رشد کرده است و در سال گذشته، بیش از ۳ میلیون کد ملی و شماره تلفن همراه یکتا، اقدام به فعال‌سازی پرداخت مستقیم پیمان در اپلیکیشن‌های مختلف کرده‌اند. 

در قسمت دیگری از این گزارش، آمده است که حدود ۸۰درصد از کاربران پیمان، امکان پرداخت مستقیم را روی یکی از اپلیکیشن‌های گروه هزاردستان کافه‌بازار، دیوار، اسنپ و آپ فعال کرده‌اند و مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان نیز سهم عمده کاربران پرداخت مستقیم پیمان را از نظر تعداد و مبلغ تراکنش‌ها تشکیل داده‌اند. 

1721125692 کامیون قدیمی کیا احیا شد؛ رونمایی مدل جدید kia bongo - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: کامیون قدیمی کیا احیا شد؛ رونمایی مدل جدید Kia Bongo با قیمت ارزان

در ادامه سـرویس‌های اپراتوری، پرداخـت اقساط بانکی، سفارش غـذا و سوپرمارکت، کرایه تاکسی، پرداخت حق بیمـه، پرداخـت اجـاره، اینترنت خانگی، شـارژ سـاختمان و حـق اشـتراک سـرویس‌های ویدیویـی بـه ترتیب بیشـترین فراوانـی را در پرطرفدارترین خریدها را دارند.

۹۸درصد از کاربرانی که دارای پیمان فعال بوده‌اند، حداقل یک تراکنش خرید موفق در کسب‌وکارهای مختلف ثبت کرده‌اند. در ادامه این گزارش روزهای دوشــنبه، پرتراکنش‌ترین و جمعه‌هــا کم تراکنش‌ترین روزهای پیمان در طول هفتـه عنوان شده است.

1717851477 955 مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1717851477 955 مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سهم فعالیت‌ها از دایرکت دبیت

درصد استفاده از کارت‌های بانکی

1717851477 30 مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1717851477 30 مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو

در بخش دیگری از این گزارش که مربوط به یافته‌های پروژه پژوهش بازار این شرکت در پاییز سال گذشته است، خرید شارژ و بسته اینترنت به‌عنوان پرتکرارترین خرید، کارت بانک ملی به‌عنوان پراستفاده‌ترین کارت در خریدهای روزمره و اپلیکیشن اسنپ به‌عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن برای پرداخت مستقیم نزد جامعه معرفی شده است. 

1717851477 164 مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو1717851477 164 مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان سهم عمده کاربران پرداخت - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سهم بانک‌ها از پیمان

در بخش چشم‌انداز و برنامه‌های آتی این شرکت هم آمده است که به دلیل بالانبودن میزان آگاهی کاربران از مفهوم پرداخت مسـتقیم یا دایرکت دبیت،افزایش دانش عمومی جامعه در زمینـه مفهـوم دایرکـت دبیـت به عنوان یـک راهـکار امـن، سـریع و راحـت از اهداف مهم بازاریابی این شرکت در سال آینده به شمار می‌رود.

نسخه کامل گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ پیمان

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.