ارتباط با ما

لینکدین از هوش مصنوعی برای کمک به کارجویان استفاده می‌کند

پلتفرم تحت مالکیت مایکروسافت از یک چت‌بات هوش مصنوعی جدیدی با عنوان «مربی کارجو» رونمایی کرد و چندین ابزار هوش مصنوعی مولد دیگر که در اختیار کاربران پریمیوم قرار می‌گیرند.

به گزارش پیوست، این ابزار هوش مصنوعی به کاربر کمک می‌کند تا بهترین درخواست همکاری را شناسایی کرده و وقت خود را برای درخواست‌هایی که ارزش زمان گذاشتند ندارند هدر ندهد. این چت‌بات و چندین ابزار دیگر امروز در اختیار بخشی از کاربران پریمیوم لینکدین قرار گرفت.

طبق خبری از CNBC، چت‌بات و ابزارهای جدید مبتنی بر مدل زبانی GPT-4 از شرکت اوپن‌ای‌آی طراحی شده‌اند که مایکروسافت میلیارد‌ها دلار روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. لینکدین همچنین در بیانیه خود گفت که تعداد کاربران این پلتفرم از سرحد یک میلیارد نفر عبور کرده است.

به گفته اران برگر، نایب‌رئیس بخش مهندسی محصول لینکدین، تیم مهندسی این شرکت منابع زیادی را به کاهش لتنسی یا تاخیر اختصاص داده است. او گفت: «ما در سمت خودمان مجبور شدیم چیزهایی برای تجربه سریع‌تر بسازیم. هنگام استفاده از این مکالمه‌ها چیزی شبیه به جستجو راه شاهد هستیم- شما انتظار دارید که لحظه‌ای باشد. درنتیجه برای این کار باید قابلیت‌های پلتفرمی خاصی را می‌ساختیم.»

کاربرانی که به چت‌بات جدید دسترسی دارند می‌توانند با انتخاب چند سوال مثل «آیا من مناسب این شغل هستم؟» یا «چطور می‌توانم خودم را به بهترین حالت برای این شغل ارائه کنم؟» از قابلیت‌های این چت‌بات بهره‌مند شوند. با انتخاب سوال اول، این ابزار با تجزیه و تحلیل پروفایل و تجربه کاربل پاسخی اینچنین ارائه می‌کند:‌ «پروفایل شما نشان می‌دهد که تجربه زیادی در بازاریابی و برنامه‌ریزی مراسم دارید که با این جایگاه مرتبط است.»

1728810148 میانبر گوگل لنز از ویژگی circle to search حذف شد - آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو بیشتر بخوانید: میانبر گوگل لنز از ویژگی Circle to Search حذف شد

این چت‌بات همچنین به کاستی‌های تجربه کاربر که برای قبول رزومه اهمیت دارد نیز اشاره می‌کند.

می‌توان مکالمه را با این سوال ادامه داد که چه کسی در این شرکت کار می‌کند و چت‌بات در پاسخ به چنین سوالی پروفایل چند تن از کارکنان شرکت را به شما نمایش می‌دهد.

با وجود پتانسیل بالای ابزارهای هوش مصنوعی در تسریع روند استخدام و جذب نیرو، در گذشته بسیاری از پروژه‌های مشابه به دلیل تبعیض و سو‌گیری‌های مختلف مورد انتقاد قرار گرفته و برای مثال شرکت آمازون در همین زمینه با مشکلاتی مواجه شد. برگر می‌گوید: «ما سرمایه‌گذاری زیادی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که [این ابزار] چارچوب‌ استاندارد‌های هوش مصنوعی مسئولانه را رعایت می‌کند.»

پلتفرم لینکدین نیز همانند دیگر بخش‌های مایکروسافت با شهرت گرفتن هوش مصنوعی و سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری این شرکت در تلاش است تا از این تکنولوژی برای بهبود تجربه کاربران و جذب کاربران بیشتر استفاده کند. این پلتفرم چندی پیش هم از ابزار هوش مصنوعی دیگری رونمایی کرد که در بخش آموزش لینکدین «LinkedIn Learning» به یادگیری بهتر کاربران کمک می‌کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید!

آژانس مدیا و مارکتینگ ردی استودیو
سبد خرید
empty basket

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.