ورود و ثبت نام
ورود و ثبت نام

خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد!

کیت‌کت با ظاهری تازه و جذاب بازگشته و این بار به شکلی بسیار حرفه‌ای و متفاوت. برند مشهور شکلات با همکاری شرکت نیویورکی استرلینگ براندز، به منظور حفظ جذابیت نوستالژیک و در عین حال افزودن جلوه‌ای مدرن به محصول خود، لوگوی خود را برای بازار آمریکا دستخوش تغییراتی کرده است.

لوگوی جدید با طراحی تمیزتر و احساسی از گذشته، نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. لبه‌های تیزتر و سایه‌های ضخیم‌تر، جلوه‌ای تازه و در عین حال آشنا به لوگو بخشیده‌اند که باعث می‌شود در قفسه‌ها بیشتر به چشم بیاید. ناگفته نماند تغییرات جزیی در لوگوی برندهای قدیمی اتفاقی بزرگ است و تاثیرات چشمگیری بر برندینگ و بازاریابی دارد.

 کیت‌کت کیت‌کت
شکلات سازی کیت‌کت از لوگوی جدید خود رونمایی کرد 1

با جایگزینی حلقه سفید باریک‌تر به جای نوار ضخیم قبلی، توجه به نام کیت‌کت افزایش یافته است. این تغییرات به طراحی کلی، ظاهر متقارن‌تری بخشیده است. همچنین، حروف نزدیک‌تر به هم قرار گرفته‌اند تا انسجام بیشتری در لوگو ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: لوگوی جدید Air India؛ خداحافظی با لوگوی معروف پیشین

برندینگ سیاسی: چگونه نمادها هویت احزاب را ساختند؟
بیشتر بخوانید: برندینگ سیاسی: چگونه نمادها هویت احزاب را ساختند؟

بر اساس گفته‌های استرلینگ براندز، این تغییرات با هدف “جشن گرفتن طعم ترد و خامه‌ای کیت‌کت و فعال کردن برند با انرژی مثبت و پویا‌ی این برند” انجام شده است.

شایان ذکر است که این تغییرات لوگو منحصر به بازار آمریکا است، جایی که طراحی قبلی بسیار شبیه به نسخه جدید بود. اما طرفداران این شکلات در اروپا همچنان همان لوگوی قدیمی و شناخته‌شده با نشان قرمز در انتهای حرف ‘a’ را خواهند دید.

ImageImage 

منبع

دسته بندی مطالب

محصولات جدید

61%
دامنه ehsan-teb.ir
تومان
850,000
2,200,000
ارائه خدمات ثبت دامنه
تومان
215,000
55%
دامنه Vrasty.ir
تومان
4,500,000
10,000,000
50%
دامنه ReadyMusic.ir
تومان
2,500,000
5,000,000
30%
دامنه RahePayam.ir
تومان
3,500,000
5,000,000
76%
دامنه KetabSetan.ir
تومان
1,200,000
5,000,000

جستجو کنید ...

تبلیغات

نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
مطالب مرتبـــط