جستجو
برای جستجو متن مورد نظر وارد کنید و Enter بزنید برای بستن Esc بزنید.
پورشه کانادا در یک کمپین خلاقانه به نام “Cayenne Taste Drive” که با همکاری آژانس Angry Butterfly طراحی شده، تجربهای جدید از ترکیب رانندگی و طعم را به نمایش گذاشته است.
در این کمپین، پورشه از علاقهمندان دعوت کرد تا مدل کاین را در یک مزرعه فلفل به چالش بکشند. شرکتکنندگان با عبور از یک مسیر خاص که شامل موانعی مانند اسلالومهای تنگ، ترمزهای ناگهانی، شیبهای جانبی و فرود از تپهها بود، مهارتهای رانندگی خود را آزمایش کردند.
در همین حال، دادههای بیومتریک آنها مانند ضربان قلب و تغییرات حالت چهره جمعآوری شد.
پورشه از این دادهها برای تولید یک مجموعه محدود از سسهای تند استفاده کرد که هر کدام بر اساس واکنشهای فیزیکی رانندگان طراحی شده است.
مقیاس اسکویل، که برای اندازهگیری میزان تندی فلفلها و غذاهای تند به کار میرود، به عنوان معیاری برای شخصیسازی هر سس مورد استفاده قرار گرفت.
مجموعه سسهای پورشه شامل شش طعم مختلف است که هر کدام نمایانگر یکی از مدلهای مختلف کاین است. سس “Original” با طعمی شیرین و سیردار و تندی ملایم، تنوع مدل کاین را منعکس میکند.
برای کسانی که به دنبال تجربه تندتری هستند، سس “Cayenne S” با ترکیب فلفل کاین، انبه و آناناس گرمای بیشتری ارائه میدهد.
همچنین، دو سس با الهام از مدل E-Hybrid شامل ترکیبی از سیب، فلفل کاین سبز، زنجبیل و هالاپینیوی سبز به بازار آمدهاند.
این مجموعه با دو سس “GTS” و “Turbo GT” تکمیل میشود؛ سس “GTS” با طعم گیلاس سیاه و ترکیب سه نوع فلفل و سس دودی “Turbo GT” با استفاده از چیپوتل و فلفل روح قرمز طعمی تند و دودی به ارمغان میآورد.
این کمپین با تزریق روح عملکرد بالای پورشه به یک تجربه طعمدار، سسهای تند محدود خود را به نمایش گذاشته است که اکنون در نمایندگیهای پورشه موجود هستند و ویژگیهای متنوع خودروهای کاین را به تصویر میکشند.
دیدگاهتان را بنویسید!
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.