ورود و ثبت نام
ورود و ثبت نام

خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد!

اینستاگرام در حال معرفی ابزاری برای مرور پایان سال است که به کاربران اجازه می‌دهد سال ۲۰۲۴ را با ساخت یک کولاژ از عکس‌های محبوب‌شان جشن بگیرند.

ویژگی جدید اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و لحظات محبوب خود از سال ۲۰۲۴ را در قالب یک کولاژ برای استوری‌هایشان به نمایش بگذارند.

این قابلیت که فقط تا هفته اول ژانویه در دسترس است، به کاربران اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از عکس‌های سال گذشته را جمع‌آوری و با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، ساخت استوری‌های کولاژی مستلزم افزودن دستی و تغییر اندازه عکس‌ها یا استفاده از ابزار Layout اینستاگرام است که تصاویر را در یک قالب شبکه‌ای محدود می‌کند. اما بر اساس گزارشی از The Verge، به‌روزرسانی جدید این فرایند را ساده‌تر کرده و راهی آسان‌تر برای نمایش لحظات برجسته ارائه می‌دهد.

اینستاگرام همچنین چهار استیکر جدید با عنوان “Add Yours” ارائه کرده است که کاربران را تشویق می‌کند مرور سال خود را به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، اینستاگرام یک فونت جدید مخصوص سال نو و یک افکت متنی “Countdown” (شمارش معکوس) معرفی کرده که می‌توان از آنها در استوری‌ها، ریلز، و پست‌های فید استفاده کرد. همچنین تم‌های چت با موضوع تعطیلات برای پیام‌های دایرکت، مانند “Mariah Carey”، “New Years” و “Chill” ارائه شده است تا مکالمات شخصی‌تر شوند.

انیمیشن‌های مخفی

کاربران اینستاگرام می‌توانند با تایپ عبارت‌های مخفی مانند “Happy New Year” در Notes و دایرکت‌ها انیمیشن‌های پنهان را کشف کنند.

معرفی لوگوی جدید کاخ سفید همزمان با بازگشت ترامپ
بیشتر بخوانید: معرفی لوگوی جدید کاخ سفید همزمان با بازگشت ترامپ

پیام‌های زمان‌بندی‌شده و ریل‌های آزمایشی

این هفته، اینستاگرام به‌صورت بی‌سروصدا امکان زمان‌بندی پیام‌های دایرکت را معرفی کرد. روز دوشنبه، این پلتفرم تأیید کرد که این قابلیت جدید به صورت جهانی در دسترس همه کاربران قرار گرفته است.

کاربران می‌توانند با تایپ پیام، نگه‌داشتن دکمه ارسال، و انتخاب تاریخ و زمان، پیام‌های دایرکت خود را زمان‌بندی کنند. طبق تست‌های TechCrunch، کاربران می‌توانند پیام‌های خود را تا ۲۹ روز پیش از موعد برنامه‌ریزی کنند.

پس از زمان‌بندی یک پیام، کاربران هر بار که چت را باز می‌کنند، یادداشتی دریافت می‌کنند که به آنها یادآوری می‌کند یک پیام زمان‌بندی‌شده دارند تا زمانی که پیام ارسال شود.

هفته گذشته، اینستاگرام همچنین از “ریل‌های آزمایشی” رونمایی کرد که به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد محتوای جدید خود را با کاربران غیر دنبال‌کننده آزمایش کنند.

اینستاگرام اعلام کرد که “ریل‌های آزمایشی” برای تشویق کاربران به آزمایش ایده‌های جدید و بررسی عملکرد محتوای آنها طراحی شده است. سازندگان محتوا می‌توانند با انتخاب گزینه “Trial” هنگام ساخت یک ریل، آن را به صورت آزمایشی منتشر کنند. این ریل برای کاربران غیر دنبال‌کننده نمایش داده می‌شود اما در صفحه اصلی یا تب ریلز آنها ظاهر نخواهد شد.

منبع

دسته بندی مطالب

محصولات جدید

61%
دامنه ehsan-teb.ir
تومان
850,000
2,200,000
ارائه خدمات ثبت دامنه
تومان
215,000
55%
دامنه Vrasty.ir
تومان
4,500,000
10,000,000
50%
دامنه ReadyMusic.ir
تومان
2,500,000
5,000,000
30%
دامنه RahePayam.ir
تومان
3,500,000
5,000,000
76%
دامنه KetabSetan.ir
تومان
1,200,000
5,000,000

جستجو کنید ...

تبلیغات

نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
مطالب مرتبـــط